خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:

قاچاقچیان سیگار مانع از کار کارگران بخش دخانیات می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۹۵۶

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، گفت: قاچاقچیان سیگار در ارگان‌ها نفوذ دارند و مانع کار کارگران بخش دخانیات می‌شوند.

به گزارش خانه ملت، «نادر قاضی‌پور» در جریان قرائت نظرات موافقان و مخالفان گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با اشاره به لزوم جلوگیری از واردات رانتی گفت: تولید در وضع ناگواری قرار دارد، با تحریم‌های ناجوانمردانه و تحریم‌های داخلی نمی‌توان تولید را نجات داد.

نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: حمایت از تولید ملی با دستورات شیک و لوکس ایجاد نمی‌شود، به اسم حمایت از تولید برخی افراد جیب‌های خود را پرمی‌کنند. در بورس با بورس بازی قیمت سهام را افزایش می‌دهند و پدر صاحبان خرد را در بازار بورس درمی‌آورند.

وی مطرح کرد: تولید تحت فشار است و حال تولید خوب نیست. این لایحه می‌خواهد به تولید کمک کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به واردات سیگار مارلبرو گفت: قاچاقچیان سیگار در ارگان‌ها نفوذ دارند و مانع کار کارگران بخش دخانیات می‌شوند. فضای کسب و کار را باید با قوانین شفاف و روشن نجات داد. می‌توانیم فضای کسب و کار را به زیر 50 بیاوریم تا کارآفرینان تولید ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز