خبرگزاری کار ایران

معطلی کارگر ان اخراجی افق کوروش برای دریافت طب مزدی

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۳۷

چهار نفر از کارگران «فروشگاه‌ افق کوروش » در شیراز با وجود خاتمه یافتن رابطه استخدامی هنوز موفق به دریافت معوقات مزدی خود نشده‌اند.

منابع ایلنا در فروشگاه افق کوروش شیراز با اعلام این خبر افزودند کارگران یاد شده که  تا آبان ماه سال 95 در شعبه خیابان گلستان شهر شیراز  افق کوروش مشغول به کار بودند که با وجود گذشت حدود 7 ماه از زمان قطع همکاری آنها هنوز موفق به انجام تسویه حساب نشده‌اند.

برپایه این اطلاعات کارگران یاد شده که تا این لحظه هیچ شکایتی را در مراجع حل اختلاف مطرح نکرده اند  تا به این لحظه برای وصول مطالبات خود  چندین بار به واحد اداری مالی و دفتر کارفرما مراجعه کرده‌اند اما هنوز برای وصول مطالبات مزدی خود معطل مانده‌اند.

بنا بر ادعای کارگران، کارفرمای  فروشگاه افق  کوروش شیراز به هر یک از این کارگران اخراجی  از یک ونیم تا  حدود 3میلیون تومان تومان بدهی دارد اما  هر ماه با وعده پرداخت مطالبات، آنان را معطل کرده است.

همچنین  هر یک از  افراد اخراج شده که از کارگران قرار دادی فروشگاه افق کوروش هستند نگران بازپس گیری اسناد تجاری به ارزش 45 میلیون تومان  هستند که کارفرما در بدو استخدام به عنوان ضمانت  در گرو  خود دارد.

به گفته آنان دلیل اصلی شکایت نکردن کارگران اخراجی افق کورش  به مراجع حل اختلاف وقضایی وجود همین اسناد ضمانتی  است که باعث تردید آنها در شکایت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز