خبرگزاری کار ایران

فردا افتتاح خواهد شد:

نخستین کتابخانه جامع کودکان کار

کد خبر : ۳۶۵۶۶۶

نخستین کتابخانه جامع کودکان کار با تعداد حدود 3000 جلد روز پنجشنبه (نهم اردیبهشت ماه) در محله امامزاده یحیی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین کتابخانه جامع کودکان کار با تعداد حدود 3000  جلد روز پنجشنبه (نهم اردیبهشت ماه) در محله امامزاده یحیی افتتاح خواهد شد.

«مهسا عاملی فر » مسئول این پروژه در همین زمینه گفت: راه اندازی این کتابخانه سه سال به طول انجامیده است و بیشتر هزینه های گردآوری و خرید تجهیزات و کتابها شخصی و با همدلی افراد تأمین شده است.

وی ادامه داد: موقوفه حکیم هاشمی مبلغ ده میلیون تومان جهت خرید کتابها اهدا کرده است که جای دارد مراتب تشکرم را اعلام نمایم .

عاملی فر در خصوص طبقه بندی و عناوین کتاب ها، به فراگیری موضوع ها و طبقه بندی ها اشاره کرد و گفت:  با توجه به ارتباط با کودکان محله و سالها تدریس داوطلبانه در مراکز کودکان کار و خیابان کوشش شده است که کتابها مبتنی بر نیازها و تقاضاهای  متفاوت کودکان کار تهیه شود.

وی در زمینه عناوین و موضوعات کتاب ها اظهار داشت: از کتب تاریخی و ادبی گرفته تا کتابهای  علمی و اموزشی و ادبیات داستانی و مهارت های  زندگی عناوین پژوهش شده و مورد تأیید در کتابخانه موجود است.

وی همچنین از همکاری صمیمانه کودکان محله امازاده یحیی که همدلانه در ساخت و تکمیل این کتابخانه همراهیش کردند تشکر کرد و این کتابخانه را نشانه ای از مهرورزی و همدلی کودکان افغان و ایرانی دانست و از شوق کتابخوانی و حق دسترسی به آموزش و کتاب برای  همه کودکان یاد کرد.

لازم به یادآوری است، عضوگیری و صدور کارت برای متقاضیان به شکل رسمی از پنجشنبه آغاز می شود و ساعات کار کتابخانه همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 3 عصرخواهد بود. 

علاقمندان می توانند جهت شرکت در مراسم به نشانی، چهارراه سرچشمه  کوچه قوام الحضور مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز