خبرگزاری کار ایران

بخشی از مطالبات معوقه ۶۵۰ کارگر دخانیات مازندران پرداخت شد

کد خبر : ۲۵۸۲۶۳

«کارگران مجتمع دخانیات مازندران که بخشی از مطالبات عرفی و قانونی خود را از سال ۹۱ بعد از خصوصی سازی از کارفرما طلب داشتند، هفته گذشته مزایای مربوط به شش ماه حق بن کا لا، شش ماه بن وزارت کار، پاداش ۲۲ بهمن ماه به همراه عیدی پایان سال را دریافت کرده‌اند.»

منابع کارگری می‌گویند بخش زیادی از مطالبات معوقه ۶۵۰ کارگر دخانیات مازندران در شهرستان بهشهر ظرف یک هفته گذشته پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجتمع دخانیات مازندران که بخشی از مطالبات عرفی و قانونی خود را از سال ۹۱ بعد از خصوصی سازی از کارفرما طلب داشتند، هفته گذشته مزایای مربوط به شش ماه حق بن کا لا، شش ماه بن وزارت کار، پاداش ۲۲ بهمن ماه به همراه عیدی پایان سال را دریافت کرده‌اند.

کارگران می‌گویند آنچه از مطالبات کارگران دخانیات مازندران باقی مانده حق تولید گرد و غبار حدود ۳۰۰ کارگر‌ی است که به صورت فصلی در این مجتمع فعالیت دارند. مسئولان کارخانه قول داده‌اند قبل از پایان سال به همراه حقوق اسفند ماه مطالبات کارگران فصلی را نیز بپردازند.

بر اساس این گزارش، پیش از این کارگران مجتمع دخانیات مازندران درباره مطالباتی که با تغییر شرایط کار در شرکت دخانیات بر کارگران تحمیل شده بود انتقاد داشته و معتقد بودند بعد از خصوصی سازی شرکت دخانیات ازسال ۹۱ برخی از مزایای مربوط به حق تولید و حق پاداش و پرداختی‌های ویژه اعیاد، که سال‌ها کارگران از کارفرمایان دولتی دریافت می‌کردند را قطع کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز