خبرگزاری کار ایران

انتشار تازه‌ترین شماره فصلنامه بررسی تأمین اجتماعی بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۸۸۳

در آخرین شماره فصل نامه ایسا، بطور ویژه به موضوع اختصاص «درآمد پایه» کشورها برای تامین اجتماعی (در شرایط اضطراری) پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، تازه ترین شماره نشریه بررسی تأمین اجتماعی بین‌المللی، ویژه ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۴، را منتشر کرد.

این نسخه که به دو شماره اول و دوم سال ۲۰۲۴ (ماه های ژانویه تا ژوئن) مربوط می‌شود، به‌صورت ویژه به موضوع اختصاص «درآمد پایه» کشورها برای تامین اجتماعی (در شرایط اضطراری) پرداخته است.

در این شماره، که شامل ۸ مقاله و ۲ معرفی کتاب است، مقالاتی در موضوع نقش درآمد پایه اضطراری در ایجاد و تقویت نظام‌های تامین اجتماعی جهانی، تجربیات مدیریت صندوق‌های بازنشستگی در کشورهایی مانند کانادا، ایالات متحده آمریکا، استرالیا، برزیل، برخی کشورهای امریکای لاتین و آسیای شرقی مطرح شده است.

همچنین در این شماره، موضوع به‌کارگیری درآمد پایه دولت‌ها در حمایت از صندوق‌های بازنشستگی در دوران همه‌گیری کرونا و بحران اقتصادی پس از آن بررسی شده است.

نشریه «بررسی تأمین اجتماعی بین‌المللی»، با ۷۷ سال سابقه، مهم‌ترین فصلنامه بین‌المللی در زمینه تأمین اجتماعی است که به انتشار مقالات کارشناسان برجسته تأمین اجتماعی در سراسر جهان و مطالعه و مقایسه نظام‌های بیمه‌ای کشورهای مختلف می‌پردازد و توسط انتشارات دانشگاهی و معتبر وایلی منتشر می‌شود.

نسخه‌های انگلیسی هرکدام از بخش‌های این مجله به صورت تفکیک شده در این لینک در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز