خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه مجلس:

مخالف طرح مجدد موضوع ادغام صندوق‌های بازنشستگی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۴۷

مجتبی یوسفی در نطق خود خواستار توجه بیشتر به پرداخت حقوق معلمین به ویژه معلمان حق‌الزحمه‌ای شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی یوسفی (نماینده مردم اهواز و عضو هیات رئیسه مجلس) در نطق خود در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه دوم اردیبهشت) نسبت به بحث ادغام صندوق‌های بازنشستگی اعتراض کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اخیرا بحث ادغام صندوق‌های بازنشستگی مجدد مطرح می‌شود، مجلس در برنامه هفتم به دلیل توجه به اقوال آنها با آن مخالفت کرد، انتظار داریم بحث ادغام صندوق‌ها مجدد مطرح نشود، با آن مخالفیم زیرا اموال بازنشستگان است.

وی ضمن اشاره به ورود مجلس به حوزه خودرو به جهت توجه و دغدغه مردم در این حوزه در تذکر به وزیر صمت گفت: بنا بود واردات خودرو دست دوم به جهت جلوگیری از اجحاف در حق مردم انجام شود اما اخیراً دو خودروسازی ایران خودرو و سایپا قرار است خودروهایی که فروش قطعی برای زمستان بوده را مجدداً با افزایش قیمت چند صد میلیونی به مردم تحویل دهند که پذیرفتنی نیست و انتظارتوجه بیشتر به این مسئله داریم.

نماینده مردم اهواز در مجلس در تذکری خطاب به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان عنوان کرد: متأسفانه جدیداً بحث ادغام صندوق‌های بازنشستگی مجدد مطرح می‌شود، مجلس در برنامه هفتم به دلیل توجه به اقوال آنها با آن مخالفت کرد، انتظار داریم بحث ادغام صندوق‌ها مجدد مطرح نشود، با آن مخالفیم زیرا اموال بازنشستگان است.

وی در پایان خواستار توجه بیشتر به پرداخت حقوق معلمین به ویژه معلمان حق‌الزحمه‌ای شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز