خبرگزاری کار ایران

استمداد کارگران «آجر جیل» از قوه قضائیه/ بازگشت به کار و مشخص شدن وضعیت کارخانه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۲۹۸

گروهی از کارگران «آجر جیل» خواستار بازگشت به کار خود با رفع مشکلات این کارخانه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروهی از کارگران بیکار شده کارخانه «آجر جیل» با تجمع مقابل ساختمان این کارخانه از مسئولان قضایی  برای رفع مشکلات این کارخانه و بازگشت به کار خود درخواست کمک کردند.

یکی از کارگران در همین رابطه گفت: چند سالی است واحد «آجر جیل» که در محله «ابودبس» شهرستان کارون استان خوزستان فعالیت تولیدی دارد، دچار مشکلات اساسی شده به نحوی که تولیدات آن از سال ۹۸ به دلیل افزایش مشکلات مالی چندین بار متوقف شده که در نهایت حدود دو سال پیش با شکایت تعدادی از طلبکاران مالی کارخانه؛ دادگاه حکم به اعلام ورشکستگی کارخانه و در نهایت توقف فعالیت آن داد تا از این طریق با فروش این کارخانه طلبکاران به طلب خود برسند.

این کارگر یادآور شد: حدود ۱۵۰ کارگر شاغل در کارخانه آجر جیل نزدیک به دوسال است منتظر فروش کارخانه برای تعیین تکلیف آن هستند اما هنوز اقدامی صورت نگرفته و کارگران سرگردان و بلاتکلیف مانده‌اند.

او با بیان اینکه کارگران کارخانه آجر جیل چشم انتظار کمک دولت و قوه قضائیه هستند، در پایان افزود: این ۱۵۰ کارگر امیدوارند نهاد قضاییه ضمن رسیدگی به مشکلات کارگران، این واحد قدیمی و باسابقه را نجات دهد؛ حیف است آجر جیل تعطیل بماند و کارگران باسابقه‌ی آن بلاتکلیف باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز