خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره‌های آموزشی بیمه‌های اجتماعی و مدیریت صندوق‌های بازنشستگی در سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۷۸

دوره‌های آموزشی بیمه‌های اجتماعی و مدیریت صندوق‌های بازنشستگی در سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح پنجشنبه (۲۱دیماه) دوره آموزشی بیمه‌های اجتماعی به همت دبیرخانه سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه در ستاد این سازمان برگزار شد.

این دوره با حضور جمعی از خبرگان این سازمان و صندوق‌های بازنشستگی، بیمه‌های تجاری سازمان‌های دولتی و عمومی غیر دولتی ذی‌نفعان و بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی و دانشگاهیان و پژوهشگران مرتبط برگزار شد.

در دوره آموزشی بیمه های اجتماعی مباحث مرتبط با صندوقهای بازنشستگی در ایران از جمله ناترازی و تا پایداری مالی در صندوقهای بازنشستگی اقتصاد و سرمایه گذاری در صندوقهای بازنشستگی، قوانین و مقررات بودجه صندوق‌های بازنشستگی و محیط کلان اقتصادی بیمه درمان و سلامت محاسبات بیمهای بودجه عمومی و صندوقهای بازنشستگی و چشم انداز صندوق‌ها در برنامه توسعه مورد تبیین و آموزش قرار گرفت.

این دوره با حضور اساتیدی از جمله علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدصادق غلامی مشاور و سرپرست دبیرخانه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی، سیدرضا میرنظامی رئیس پژوهشکده سیاستگذاری فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف، علی مروی رئیس اندیشکده کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف، امیر عباس فضائلی مدیرکل ارزیابی و تعالی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی و جمعی از معاونین دبیرخانه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با ارائه گواهی معتبر  برگزار شد.

 

در این دوره مهمترین چالش‌های بخش سرمایه‌گذاری صندوق‌های بازنشستگی بررسی شد.

در ادامه این دوره آموزشی وضعیت نظام چندلایه بیمه و صندوق‌های بازنشستگی در دیگر کشورها مورد بررسی واقع شد.

در نهایت در این دوره راهکارهای ایجاد لایه های بیمه‌های اختیاری و مکمل و مستمری‌های سالمندان بیان شد و همچنین به شیوه های محاسبات بیمه ای در نظام چندلایه تامین اجتماعی اشاره شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز