خبرگزاری کار ایران

نویسندگان هالیوود هم به اعتصاب روی آوردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۸۵۳

نویسندگان هالیوود گفته‌اند تا زمان تعیین تکلیف پرداخت‌ها و قطعی شدن قراردادها دیگر به نوشتن ادامه نخواهند داد و به مدت یک ماه دست از کار و نوشتن خواهند کشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز گذشته (دوشنبه) جمعی از نویسندگان برجسته آثار هالیوود در تجمعی در مقابل استودیوی پارامونت پیکچرز هالیوود در شهر لس‌آنجلس آمریکا، نسبت به تداوم آنچه «قرارداد آزمایشی» و نپرداختن حق‌التحریر می‌خواندند، تجمع کردند. 

این نویسندگان گفته‌اند تا زمان تعیین تکلیف پرداخت‌ها و قطعی شدن قراردادها دیگر به نوشتن ادامه نخواهند داد و به مدت یک ماه دست از کار و نوشتن خواهند کشید. 

طبق توافق انجام شده، فعلا فعالیت‌ها به حالت تعلیق درآمده و نویسندگان هالیوود که قبلا هم تجربه اعتصاب داشتند، قرار است با اصلاح قراردادها دوباره به کار خود ادامه دهند. 

دو انجمن بزرگ نویسندگان آمریکا نیز از اعتصاب و مذاکره‌کنندگان که نماینده نویسندگان هستند، حمایت کردند. 

گمانه‌زنی‌ها می‌گوید: پس از تصویب هیئت مدیره هالیوود، رای به نفع تغییر نحوه قرارداد و پرداخت به موقع به نویسندگان صادر می‌شود. 

البته فعالان صنف نویسندگان در آمریکا می‌گویند: «هنوز زمان رسیدگی و اجرای تحول در وضعیت قرارداد و حقوق ما مشخص نیست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز