خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور اعلام کرد:

بسیج ده‌ها هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک/ یازده کالای اساسی اعلام می‌شود+لینک

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۱۹

وحیدی گفت: ده‌ها هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای در استان‌های مختلف عملیاتی شده تا مردم بتوانند نیازهای خود را در قالب ۱۱ کالای اساسی اعلام شده، تأمین کنند.

به گزارش ایلنا، وزیر کشور گفت: ده‌ها هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای در استان‌های مختلف کشور به سامانه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده‌اند. 

احمد وحیدی (وزیر کشور دولت سیزدهم) در نشست با استانداران سراسر کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع کالابرگ الکترونیک با اشاره به این‌که دولت در راستای تأمین کالاهای اساسی برای مردم، این طرح را در دستور کار دارد، اظهار داشت: در این زمینه سامانه خوبی طراحی شده و ده‌ها هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای در استان‌های مختلف عملیاتی شده تا مردم بتوانند نیازهای خود را در قالب ۱۱ کالای اساسی اعلام شده، تأمین کنند. 

وزیر کشور یادآور شد: مسئول این طرح، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و با هماهنگی‌های خوب صورت گرفته در سطح استان‌ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها نیز پای کار هستند. 

وحیدی خاطرنشان کرد: این سامانه علاوه بر تأمین کالاهای اساسی، می‌تواند خدمات دیگری از جمله زنجیره تأمین و تأمین مالی را ساماندهی کند و امید است مردم بتوانند از این طرح استفاده کنند. 

سامانه شبکه ملّی اعتبار (شما) از طریق نشانی اینترنتی https://shoma.sfara.ir قابل دسترس است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز