خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران پیمانکاری پایانه‌های نفتی خارک به کیفیت خدمات/ از کیفیتِ پایین غذا تا آبِ شربِ زردرنگ!

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۷۹۲

کارگران شناورهای پایانه‌های نفتی خارک در عسلویه که ۲۴ساعته در شناورها هستند، حتی از آب شرب مناسبی برخوردار نیستند. آبی که آن‌ها استفاده می‌کنند آبی زرد رنگ است و از نظر بهداشتی مشکل دارد.

جمعی از کارگران بخش عملیات دریایی، کشتیرانی و صادرات پایانه‌های نفتی خارک و عسلویه در تماس با خبرنگار ایلنا، از مشکلات نیروهای پیمانکاری این منطقه گفتند. 

به گفته‌ی آن‌ها، ارائه‌ی خدمات به نیروهای پیمانکاری برعهده‌ی پیمانکار است اما خدمات ضعیفی به این نیروها ارائه می‌شود و بدتر از همه کیفیت غذایی است که به کارگران پیمانکاری می‌دهند. 

این درحالیست که به گفته‌ی این کارگران، تفاوت زیادی در ارائه‌ی خدمات بین کارگران رسمی و پیمانکاری وجود دارد. آن‌ها می‌گویند: بارها به کیفیتِ غذا اعتراض کرده‌ایم اما نه تنها مسئولی به خواسته‌ی ما گوش نداده بلکه وضعیت بدتر از قبل شده است. 

این کارگران می‌گویند: کار در این منطقه و دوری از خانواده سخت است و بالا بردنِ کیفیتِ خدمات رفاهی برای کارگران کمترین خواسته است اما پیمانکار از توجه به همین مطالبه‌ی حداقلی هم دریغ می‌کند. 

این نیروها همچنین به مشکلات کارگران شناورهای منطقه در عسلویه اشاره می‌کنند و می‌گویند: این نفرات ۱۴روز در دریا هستند و ارائه‌ی خدمات رفاهی به عهده‌ی پیمانکار است اما به آن‌ها نیز خدمات مناسبی ارائه نمی‌شود. به طور مثال اتاق این کارگران به درستی تجهیز نشده است و کمترین امکانات از جمله تشک و روبالشی و لباسشویی برای این نیروها تدارک دیده نشده است. 

آن‌ها می‌گویند: این کارگران که ۲۴ساعته در شناورها هستند، حتی از آب شرب مناسبی برخوردار نیستند. آبی که آن‌ها استفاده می‌کنند آبی زرد رنگ است و از نظر بهداشتی مشکل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز