خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

انقلابی گری یعنی دیدن سهم ۴۴ میلیون کارگر و بازنشسته در بودجه/ گام دوم انقلاب یعنی بار را از روی دوش فقرا برداشتن

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۴۸۷

رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، گفت: انقلابی‌گری یعنی اینکه سهم ۴۴ میلیون خانوار کارگری و بازنشستگی را در بودجه دیدن.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که امروز در محل خانه کارگر برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که هر قانونی که نوشته می‌شود، با توجه به طرف ضعیف باشد. 

وی افزود: انقلاب بر دوش طبقه کارگر سوار شد. این زیبنده انقلاب نیست که دست طبقه کارگر را نگیریم. این انقلاب آمد که دست ضعفا را بگیرد. 

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب یعنی بار را از روی دوش فقرا برداشتن، گفت: آنچه انتظار داریم فراخ شدن مسیر معیشت طبقه کارگر در گام دوم انقلاب است. اساسا انقلاب شد تا معیشت مردم تامین شود و مقدسات تقویت شوند، نه اینکه یک ضلع با سرعت برود و یک ضلع لاک پشتی حرکت کند. 

صادقی با بیان اینکه باید در بودجه نگاه انقلابی حاکم باشد، افزود: نباید بودجه ریزی به گونه‌ای باشد که حقوق طرف ضعیف در نظر گرفته نشود. آرمان امام و انقلاب و رهبری در نظر گرفتن طبقه ضعیف در بودجه است نه اینکه ۱۴۰۱ بدتر ین سال برای ضعفا و طرفداران انقلاب باشد. 

وی با بیان اینکه سهم ۴۴ میلیون نفر را باید در بودجه ببینند، گفت: این صندوق باید بتواند حرکت کند که اگر بتواند در حوزه بازنشستگان و ارائه خدمات انقلابی عمل کرده است؛ انقلابی عمل کردن یعنی سهم این ۴۴ میلیون نفر را در بودجه دیدن.   

وی افزود: اگر انقلابی هستید دست طبقه مظلوم که لای چرخ اقتصاد وابسته به ملاکان و ثروتمندان مانده را بگیرید. انقلابی‌گری یعنی حاکمیت مستضعفین بر جهان سرمایه داری. انقلابی کسی است که مقابل زیاده خواهی بایستد. انقلابی‌گری یعنی برخورد با فساد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز