خبرگزاری کار ایران

کارگران پیمانکاری صنعت نفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت قبل از پایان سال تصویب و ابلاغ شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۴۰۹

کارگران پیمانکاری شاغل در بخش‌های مختلف صنعت نفت، خواستار تصویب و ابلاغ طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت قبل از پایان سال شدند.

جمعی از کارگران پیمانکاری صنعت نفت در تماس با خبرنگار ایلنا، اعلام کردند: ما مدتهاست به پویش گسترده و سراسریِ تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت پیوسته‌ایم و انتظار داریم این طرح که در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسیده، هرچه زودتر در صحن علنی طرح و تصویب شود.

این کارگران می‌گویند: توقع داریم مراحل بررسی و تصویب طرح تا قبل از پایان سال جاری به اتمام برسد و از ابتدای سال آینده شاهد حذف پیمانکاران در تمام پروژه‌های نفت و گاز کشور باشیم.

یک کارگر پیمانکاری عسلویه در این رابطه با بیان اینکه از نمایندگان منطقه و استان بوشهر توقع داریم به این طرح رای مثبت بدهند، گفت: مدتهاست که چشم انتظار تصویب طرح در مجلس هستیم و در این مقطع زمانی انتظار داریم هرچه سریعتر طرح به تصویب برسد به گونه‌ای که سال آینده دیگر مجبور نباشیم با شرکت‌های پیمانکاری قرارداد ببندیم؛ باید تمام نیروهای پارس جنوبی را تبدیل به قرارداد مستقیم کنند و سپس طی مراحلی این نیروها رسمی شوند.

نیروهای پارس جنوبی می‌گویند: در حال رایزنی با نمایندگان مجلس هستیم و از آن‌ها درخواست داریم بررسی طرح را در اولویت برنامه‌های مجلس قراردهند و همزمان با بررسی بودجه به آن بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز