خبرگزاری کار ایران

تاخیر در پرداخت مطالبات کارگران شهرداری سقز ادامه دارد/ شهردار: به زودی پرداخت‌ها کامل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۴۰

کارگران شهرداری سقز سه ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند. اضافه‌کاری آنها نیز چند ماه پرداخت نشده اما شهردار سقز می‌گوید: کارگران دیروز (۱۲بهمن ماه) یک ماه حقوق آبان ماه خودرا دریافت کرده‌اند و مابقی مطالبات کارگران به زودی پرداخت خواهد شد.

کارگران شهرداری سقز در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: ما کارگران شاغل در بخش خدمات و فضای سبز شهرداری سقز دست‌کم سه ماه مزد معوقه از کارفرما طلبکاریم.

به گفته این کارگران، کارگران شهرداری سقز سه ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند. اضافه‌کاری این کارگران نیز چندین ماه پرداخت نشده و آن‌ها منتظر دریافت عیدی پایان سال خود هستند.

از قرار معلوم پیش از این نیز کارگران شهرداری سقز در زمینه پرداخت حق بیمه دچار مشکلاتی بوده‌اند اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

این کارگران از احتمال‌ عدم پرداخت معوقات قبل از پایان سال ابراز نگرانی کردند و گفتند: مشکلات معیشتی و عدم پرداخت مطالبات، مشکلات بسیاری برای خانواده‌های کارگران به وجود آورده است.

رشید میرحسامی (شهردار سقز) درخصوص مورد ادعای کارگران این شهرداری گفت: کارگران شهرداری سقز یک ماه حقوق آبان ماه خود را دیروز یکشنبه (۱۲بهمن ماه) دریافت کرده‌اند و سایر مطالبات کارگران نیز پرداخت خواهد شد.

او با بیان اینکه منابع مالی شهرداری برای پرداخت مطالبات کارگران و سایر هزینه‌های شهر کافی نیست، در ادامه از استانداری کردستان درخواست کرد با توجه به افزایش تورم بودجه‌ای که به شهرداری اختصاص داده‌اند برای تامین منابع مالی پرداخت حقوق کارگران، سایر هزینه‌ای شهر را افزایش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز