خبرگزاری کار ایران

۱۶۸ نخبه شاهد و ایثارگری در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۳۶۵

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته بزرگداشت شهدا از ۱۶۸ نخبه شاهد و ایثارگری در استان تجلیل می شود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل عسگری امروز در  نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد شهید در ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ به فرمان رهبر کبیر انقلاب تصویب شد که در همین رابطه امام فرمودند فرض بنیاد شهید فرض حیات انقلاب است و باید با این دید به بنیاد شهید نگاه کرد.

وی افزود: استان دارای ۲ هزار و ۴۱۵ شهید، ۷ هزار و ۵۲۶ جانباز و ۵۱۰ آزاده است، در مجموع جامعه ایثارگری و خانواده‌های آنها که تحت پوشش بنیاد شهید هستند به ۵۷ هزار ۵۰۷ نفر می‌رسد.

عسگری با اشاره به هفته بزرگداشت شهدا بیان کرد: از مهم ترین برنامه های که در این هفته اجرا می شود می توان به برنامه سلام شهید است، ملاقات و دیدار با خانواده شهدا، دیدار جانبازان بستری در بیمارستان‌ها اشاره کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تجلیل از ۱۶۸ نخبه شاهد و ایثارگری در استان و یادواره شهید شاخص استان شهید الیاس احمدی در ۲۰ اسفند ماه در شهرستان بن  از دیگر برنامه‌های این هفته است.

عسگری گفت: بازسازی و مرمت تابلوهای تصاویر شهدا، تجلیل از فعالین حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگر توسط پزشکان معتمد بنیاد از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بزرگداشت شهدا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز