خبرگزاری کار ایران

یادواره شهدای شهرکیان برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۹۴۹

همزمان با هفته دفاع مقدس در شب شهادت خورشید هشتم علی بن موسی الرضا(ع) یادواره 96 شهید شهرکیان برگزارشد.

به گزارش ایلنا جانشین فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: انقلاب اسلامی را مدیون خون شهداهستیم، شهدا تربیت یافتگان مکتب نهضت عاشورا و پیروان سید الشهدا هستند که برای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ناموس جان خود را فدا کردند. 

 سردارعلی افضلی با اشاره به اینکه شهدا رمز و راز رستگاری را به رایگان در اختیار ما قرار داده‌اند افزود:  رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که درسی به دشمنان داد که هیچ کشور یا گروه تروریستی جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.

وی عنوان نمود: از همان ابتدای انقلاب دشمنان نقشه هایی کشیدند که انقلاب را سرنگون کنند و آن ها از زمان پیروزی انقلاب چشم طمع به میهن ما داشتند.

سردار افضلی با بیان اینکه  پرچم جمهوری اسلامی هویت ملی مارا تشکیل می دهد و نباید مورد تعرض و اهانت قرارگیرد گفت:مردم بدانند که دشمنان با اصل دین و اصل اسلام ما مشکل اساسی دارند وهدفشان سرنگون کردن نظام جمهوریاسلامی است.

  جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهرکیان دردوران دفاع مقدس 96 شهید گلگون کفن تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز