خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایلنا:

کنفرانس اقتصاد ایران محل ارتباط دولت و نخبگان است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۱۹

وزارت متبوع من مسئولیتی اساسی در حوزه طرح هدفمندی یارانه‌ها دارد که این همایش می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های ما در این زمینه کمک بسزایی داشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این همایش در خصوص مشارکت‌های اقتصادی در سطح جامعه، راهکارهای مناسبی را پیش پای ما قرار داد.

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه اولین کنفرانس اقتصاد ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص ارزیابی‌اش از اولین کنفرانس اقتصاد ایران گفت: این همایش مورد نیاز اقتصاد کشور بود، زیرا ما در برهه تحول اقتصاد کشور قرار داریم و این همایش می‌تواند محلی برای افزایش سطح آگاهی‌های مردم از برنامه‌های دولت و دریافت نظرات کار‌شناسان توسط دولت قلمداد شود.

وی گفت: این همایش می‌تواند به نوعی گفت‌و‌گوی اجتماعی بین دولت و جامعه نخبگان و همچنین افراد موثر در حوزه تصمیم گیری باشد که از این رویکرد می‌تواند بسیار مهم ارزیابی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بخشی از سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مسئله رفاه اجتماعی باز می‌گردد که در این خصوص وزارت متبوع من مسئولیتی اساسی در حوزه طرح هدفمندی یارانه‌ها دارد که این همایش می‌تواند در تصمیم گیری‌های ما در این زمینه کمک بسزایی داشته باشد.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: اما در خصوص مشارکت‌های اقتصادی در سطح جامعه، این همایش راهکارهای مناسبی را نیز پیش پای ما قرار داد و می‌تواند نتایج آن در آینده موثر واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز