خبرگزاری کار ایران

قیمت جهانی طلا اندکی افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۳۴

قیمت جهانی طلا روزگذشته پس از آنکه به کمترین سطح خود در چهار و نیم سال گذشته رسید، اندکی افزایش یافت، اما قیمت هفتگی آن برای سومین هفته متوالی کاهش یافت.

خبرگزاری رویترز اعلام کرد: قیمت جهانی طلا دیروز(جمعه) پس از آنکه به کمترین سطح خود در چهار و نیم سال گذشته رسید، اندکی افزایش یافت، اما قیمت هفتگی آن برای سومین هفته متوالی کاهش یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از رویترز، قیمت آتی طلا در آمریکا با یک درصد کاهش به یک هزار و ۱۳۰ دلار در هر اونس یا کمترین قیمت از مارس ۲۰۱۰ رسید اما بار دیگر بالا رفت و در ساعت ۰۸:۰۱ به وقت گرینویچ به یک هزار و ۱۴۱ دلار و ۲۰ سنت در هر اونس رسید.

قیمت تحویل فوری طلا دیروز در بازار لندن، پس از آنکه حدود یک درصد کاهش یافت و به یک هزار و ۱۳۱ دلار و ۸۵ سنت در هر اونس یا کمترین قیمت از آوریل ۲۰۱۰ رسید، ۰.۹ درصد افزایش یافت و در پایان معاملات بازار به یک هزار و ۱۴۱ دلار و ۹۰ سنت در هر اونس رسید.

قیمت طلا در بازار لندن در هفته جاری میلادی بیش از سه درصد کاهش پیدا کرد.

در بازار لندن همچنین قیمت تحویل فوری نقره در ساعت یادشده با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۵ دلار و ۳۴ سنت، پلاتین با ۰.۵ درصد افزایش به یک هزار و ۱۹۳ دلار و پنج سنت و پالادیوم با بیش از ۰.۹ درصد افزایش به ۷۵۴ دلار در هر اونس رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز