خبرگزاری کار ایران

پس از دو روز رقابت؛

تهران قهرمان کشتی‌فرنگی کارگران کشور شد

مسابقات کشتی‌فرنگی قهرمانی کارگران کشور با قهرمانی فرنگی‌کاران تهرانی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در این دوره از رقابت‌ها که از صبح دیروز به میزبانی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی و هیأت ورزش‌کارگران استان‌تهران در مجموعه ورزشی شهید معتمدی برگزار شد قریب به 180 کشتی‌گیر از 26 استان کشور پنجه در پنجه هم روی تشک رفتند که در پایان تیم تهران‌الف با 66 امتیاز قهرمان شد.

منتخب کارگران مازندران با 39 امتیاز نایب‌قهرمان شد. تیم‌های اصفهان با 34 امتیاز، منتخب کارگران‌لرستان با 32 امتیاز و کرمانشاه با 32 امتیاز در جایگاه‌های سوم تا پنجم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفتند.

در روز دوم این رقابت‌ها و از صبح امروز کشتی‌گیران اوزان 66، 75، 85 و 130 کیلوگرم  به مصاف هم رفتند که نتایج این اوزان به شرح ذیل است:

وزن 66 کیلوگرم ایمان داوودی از فارس قهرمان شد، بهرام جلیلیان از کرمانشاه نایب قهرمان شد، پوریا سلیمی از مازندران و بهرام جمال پور از اصفهان در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

وزن 75 کیلوگرم سیاوش دوستاریان از لرستان مقام اول، رضا عطارد از قم مقام دوم، مرتضی حیدری از چهارمحال و بختیاری و پژمان پشتام از تهران الف مقام سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

وزن 85 کیلوگرم علی زینتی‌رفاه از تهران الف  مقام اول، میلاد مسعودی از مازندران مقام دوم، غلامرضا سالاروند از مرکزی و هاشم چگینی از البرز در جایگاه سوم مشترک این رقابت ها قرار گرفتند.

وزن 130 کیلوگرم علیرضا زرینی از تهران‌الف قهرمان شد، علیرضا گل‌دوست از البرز نایب‌قهرمان شد، شادمان عظیمی از فارس و حمید سرشوق از اصفهان به مقام سوم مشترک این رقابت‌ها دست یافتند.

همچنین عصر دیروز و در پایان رقابت‌های اوزان 59، 71، 80 و 98 کیلوگرم نتایج ذیل بدست آمد:

وزن 59 کیلوگرم رامین باستانی از تهران‌الف مقام‌اول، حسن شعبانی از قم مقام‌دوم، فرود صدرآبادی از فارس و محمدرضا میری از تهران ب مقام‌سوم مشترک این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

وزن 71 کیلوگرم افشین اسلامی از مازندران قهرمان، مجید حسینی از خراسان‌رضوی نایب‌قهرمان، افشار خسروی‌نژاد از لرستان و رضا کنعانی‌آذر از تهران‌الف در جایگاه سومی مشترک ایستادند.

وزن 80 کیلوگرم مهرداد بهرامی از تهران‌الف مقام‌اول، بهمن جلیلی از اصفهان مقام‌دوم، سعدالله صیدی از ایلام و وحید زیدوند از خوزستان در جایگاه‌سوم مشترک این رقابت‌ها قرار گرفتند.

وزن 98 کیلوگرم روح‌الله عزیزخانی از کردستان قهرمان، ابوالفضل فلاح‌دوست از تهران‌الف نایب‌قهرمان، محمد عباسی از خوزستان و امیرحسین میری از کرمانشاه در جایگاه سومی مشترک این رقابت‌ها قرار گرفتند.

کد خبر : ۳۴۴۰۷۸