خبرگزاری کار ایران

مسابقات جام جهانی ووشو ــ چین

هاشمی و منصوریان به فینال راه یافتند

سانداکاران وزن منهای 65 و منهای 70 کیلوگرم تیم بانوان ایران با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی جام جهانی ساندا 2016 رسیدند.

به گزارش ایلنا،‌ رقابت‌های جام جهانی ساندا از جمعه به میزبانی شهر شین" کشور چین آغاز و سه روز به طول می‌انجامد.

مدال آوران سال گذشته مسابقات قهرمانی جهان که در اندونزی برگزار شد، مجوز حضور در جام جهانی ساندا را دارند.

در ادامه این رقابت‌ها عصر امروز (شنبه) و در وزن منهای 65 کیلوگرم شهربانو منصوریان با شکست "کریستانا موروزوا" از روسیه به برتری رسید و راهی فینال مسابقات شد.

مریم هاشمی در وزن منهای 70 کیلوگرم با اقتدار و در دو راند متوالی بر لاریا کیپولا از ایتالیا پیروز و فینالیست شد تا فردا (یکشنبه) برای کسب مدال طلا مبارزه کند.

امیر فضلی نماینده وزن منهای 85 کیلوگرم ایران در نخستین دیدار خود با ژاویر فوپا پوکام از فرانسه روبرو شد و در دو راند متوالی به برتری دست یافت.

از دقایقی دیگر، حمیدرضا قلی‌پور قهرمان بلامنازع سال‌های اخیر جهان در وزن منهای 90 کیلوگرم با ایلیا وارچینا از بلاروس مبارزه دارد.

صبح امروز نیز، "صدیقه دریایی" در وزن منهای 60 کیلوگرم ساندای بانوان که موفق شده بود در نخستین مبارزه خود برابر حریفی از هنگ کنگ به برتری دست یابد، برای کسب مدال طلا با "ترانگ تی نگوین" نایب قهرمان جهان از ویتنام رقابت کرد و در دو راند متوالی با ارائه مبارزه‌ای حساب شده به برتری دست یافت تا مدال طلا را از آن خود کند.

روز جمعه نیز، عرفان آهنگریان و محسن محمدسیفی با غلبه بر حریفانی از ترکیه، جواز حضور در فینال اوزان منهای 65 و منهای 70 کیلوگرم را کسب کرده بودند.

 

کد خبر : ۴۲۶۰۱۶