خبرگزاری کار ایران

کلوپ: برای پیروز شدن از جان مایه گذاشتیم

سرمربی لیورپول از پیروزی تیمش برابر چلسی بسیار خوشحال است و تاکید کرد که قرمزپوشان آنفیلد شایسته این پیروزی بزرگ بودند.

به گزارش ایلنا، لیورپول در آغاز هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست به کار بزرگی زد و توانست در استمفوردبریج با نتیجه دو بر یک چلسی را شکست دهد تا در جدول رده بندی 10 امتیازی شد.

طبیعی است که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از این پیروزی ارزشمند خارج از خانه بسیار خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: بسیار خوشحالم که یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را به دست آوردیم. این پیروزی بدون شک روحیه خوبی به ما خواهد داد. از همان دقایق نخست بازی عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و باور نکردنی بازی کردیم. آهنگ بازی بازیکنان لیورپول بسیار بالا بود. با سرعت و تمرکز بالا بازی کردیم و مزد عملکرد خوب خود را گرفتیم.

او ادامه داد: بازی را به خوبی کنترل کردیم. برابر تیم خوب و پر ستاره چلسی برنامه داشتیم. چلسی در دیدارهای اخیر خود توانسته بود که در زمان‌های حساس و پایانی بازی گلزنی کند و ما این موضوع را به خوبی می‌دانستیم و اجازه ندادیم که تیم حریف ما را تنبیه کند. در خط دفاعی عملکرد درخشانی از خود نشان دادیم و اجازه هنرنمایی به مهاجمان چلسی را ندادیم.

کلوپ در ادامه سخنان خود افزود: چلسی با وجود آنکه در خانه بازی می‌کرد اما زیاد صاحب موقعیت گلزنی نشد و این نشان می‌دهد که لیورپول عملکرد خوبی از خود نشان داد. در بعضی از دقایق بازی این چلسی بود که بهتر از ما کار کرد. با این حال باید بگویم که از عملکرد شاگردانم رضایت کامل دارم و براین باور هستم که شایسته این پیروزی بودیم.

سرمربی آلمانی لیورپول که تیمش چند روز قبل هم برابر لسترسیتی پیروزی قاطعانه‌ای را به دست آورده بود در پایان سخنان خود، اضافه کرد: دیدن بازی لیورپول برابر چلسی برای هر بیننده‌ای جذاب بود. فوتبال جهنمی را به نمایش گذاشتیم و برای پیروز شدن از جان مایه گذاشتیم. بازی در نیمه دوم بعد از گلی که چلسی به ثمر رساند بسیار سخت شد. با این حال خوشبختانه از بازی جان سالم به در بردیم و یک پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم. بسیار خوشحالم که لیورپول در این بازی بزرگ هم پیروز از میدان خارج شد.

لیورپول با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 10 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

 

کد خبر : ۴۱۱۳۳۸