خبرگزاری کار ایران

با صلاحدید کادرفنی و درخواست هیات وزنه برداری البرز

چراغی به جمع اردونشینان تیم ملی اضافه شد

اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان امروز در حالی آغاز شد که با صلاحدید کادرفنی و بنا به درخواست هیات وزنه برداری استان البرز؛ صالح چراغی جمع اردونشینان اضافه شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، دور جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان از امروز درکمپ تمرینی تیم‌های ملی از ساعت 10:30 دقیقه با حضور 14 وزنه برداردعوت شده در لیست ابتدایی سرمربی تیم ملی به اضافه صالح چراغی وزنه بردار جوان 855 کیلویی استان البرزکه به درخواست مسئولان هیات وزنه برداری این استان و صلاحدید سجادانوشیروانی به جمع اردونشینان اضافه شده است رسما برگزار شد.

گفتنی است در این تمرین؛ نیما آقایی وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم از استان گیلان تنها غایب اردو بود که با مجوز سرمربی، به دلیل سرماخوردگی در تمرین حاضر نشد ولی از چهارشنبه 8 دی پس از بهبودی کامل قطعا به تمرینات اضافه خواهد شد.

بنابراین گزارش؛ تمرینات با دویدن، گرم کردن و حرکات کششی زیر نظر وحید ربیعی و نواب نصیرشلال مربی و مشاور تیم ملی آغاز شد. پس از انجام تمرینات کششی وگرم کردن بدن، ملی پوشان بلافاصله با تقسیم شدن در تخته‌های موجود در سالن آزادی طبق برنامه کادرفنی دست به وزنه شده و مشغول تمرینات تخصصی (یکضرب و سپس اسکات) شدند.

وحید ربیعی، مربی تیم ملی در خصوص شرایط نفرات دعوت شده به اردو خاطرنشان کرد: وزنه بردارانی که به مرحله دوم اردوی آماده سازی دعوت شدند به دلیل اینکه اکثراً هفته گذشته در لیگ وزنه زدند و از شهرستان‌ها در اردو حاضر شدند. خستگی ناشی از این رفت و آمدها آنها را در ابتدای کار با افت نسبی مواجه کرده بود که البته طبیعی است .

 

وی ادامه داد: این دوره از تمرینات تیم ملی بزرگسالان کشورمان نسبت به اردوی گذشته تغییرات عمده‌ای خواهد داشت و شدت تمرینات در این مرحله قطعا بیشتر می‌شود.

کد خبر : ۴۴۱۸۹۵