خبرگزاری کار ایران

در اردوی کیش شبیه‌سازی کردیم؛

مخلص آبادی: ملی‌پوشان‌واترپلو در آمادگی بالایی قرار دارند / واترپلوی‌ایران مدعی قهرمانی است

کد خبر : ۲۱۸۴۸۵

خوشبختانه تیم واترپلوی ساحلی از بازیکنان باتجربه و میدان دیده ای تشکیل شده که هماهنگی خوبی بین بازیکنان وجود دارد و با این شرایط بسیار امیدواریم تیم با دست پر از مسابقات آسیایی بازگردد.

سرپرست تیم ملی واترپلوی ساحلی ایران با مطلوب توصیف کردن شرایط اردوی این تیم در جزیره کیش گفت: در این اردو کادر فنی با تمرکز بر روی تمرینات تیمی و تاکتیکی، در کنار شباهت های شرایط آب و هوایی با تایلند در افزایش سطح آمادگی ملی پوشان تاثیر گذار بود.

مرتضی مخلص‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: در فاصله حدود دو هفته تا آغاز مسابقات واترپلوی ساحلی آسیا در پوکت تایلند، تیم ملی در شرایط آمادگی خوبی قرار دارد و تمامی اردونشینان از شرایط جسمانی و روحی مناسبی برخوردارند و با این شرایط تیم ملی یکی از شانس های قهرمانی در مسابقات آسیایی خواهد بود.

مخلص آبادی با بیان اینکه ملی پوشان واترپلوی ساحلی روزانه دو نوبت صبح و عصر تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند، تصریح کرد: خوشبختانه تیم واترپلوی ساحلی از بازیکنان باتجربه و میدان دیده ای تشکیل شده که هماهنگی خوبی بین بازیکنان وجود دارد و با این شرایط بسیار امیدواریم تیم با دست پر از مسابقات آسیایی بازگردد.

سرپرست تیم واترپلوی ساحلی کشورمان در خصوص نفرات اعزامی به بازی های آسیایی تایلند گفت: در حال حاضر ۱۱ نفر در اردوی آمادگی حضور دارند که در پایان این اردو ۴ نفر از جمع ملی پوشان حذف خواهند شد و تیم واترپلوی ساحلی با ۷ نفر به بازی های آسیایی تایلند اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم واترپلوی ساحلی از حدود یک ماه پیش زیر نظر رضا جعفری و علی امیریان در استخر ۹ دی آغاز شده گفت: در اردوی کیش که با همکاری جلالی مدیر عامل مرکز ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد تمامی شرایط اردو از نظر محل تمرین، اسکان و تغذیه برای تیم ملی واترپلوی ساحلی فراهم بود و این اردو به افزایش سطح فنی و روحی تیم کمک شایانی کرد و امیدوارم این تلاش ها با کسب بهترین نتیجه در بازی‌های ساحلی آسیا کامل شود.

رقابت های واترپلوی ساحلی آسیا از ۲۷ لغایت اول آذرماه سال جاری در شهر پوکت تایلند برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز