خبرگزاری کار ایران

واترپلوی جوانان آسیا - اندونزی؛

تیم واترپلوی جوانان ایران پنجشنبه عازم جاکارتا می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۳۹

ملی پوشان که طبق گفته مربی تیم از نظر بدنی و روحی در وضعیت مطلوبی قرار دارند به منظور حضور در رقابت های واترپلوی قهرمانی آسیا و انتخابی جوانان جهان پنج شنبه شب راهی اندونزی خواهند شد.

تیم واترپلوی جوانان ایران برای حضور در چهارمین دوره رقابت های آسیایی واترپلوی جوانان پنج‌شنبه تهران را به مقصد جاکارتای اندونزی ترک می کند.

به گزارش ایلنا، تیم واترپلو جوانان ایران متشکل از ۱۳ ورزشکار ساعت ۲۱:۲۰ پنج‌شنبه(۸ آبان ۹۳) از طریق فرودگاه بین الملی امام خمینی تهران را به مقصد جاکارتا ترک می کند.

ملی پوشان ایران که طبق گفته دانیال خاکبان(مربی تیم ملی) از نظر بدنی و روحی در وضعیت مطلوبی قرار دارند به منظور حضور در رقابت های واترپلو زیر ۱۹سال آسیا و انتخابی مسابقات جوانان جهان زیر ۲۰ سال ۲۰۱۵ در آلماتی قزاقستان، پنج شنبه شب راهی مسابقات آسیایی اندونزی خواهند شد.

تیم واترپلوی جوانان ایران با ۱۳ ورزشکار به همراه حمید شب انگیز و دانیال خاکبان به عنوان کادر فنی و تحت سرپرستی احمد یاقوتی به این رقابت ها اعزام می شود. رقابت ملی پوشان ایران از روز دوشنبه(۱۲آبان) آغاز می شود و تا روز پایانی مسابقات(۱۹آبان) ادامه پیدا می کند.

آخرین جلسه تمرینی واترپلوئیست های جوان صبح روز پنج‌شنبه(۸آبان) در استخر بین المللی ۹دی برگزار می شود و ورزشکاران ملی پوش خود را برای پرواز ساعت ۲۱:۲۰ همان روز آماده خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز