خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای بازی های ساحلی آسیا؛

تیم واترپلوی ساحلی ایران در کیش اردو زد / تمرینات ملی پوشان در آب های خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۱۲

تیم واترپلوی ساحلی با ۱۲ ورزشکار راهی جزیره کیش شده است و تمرینات خود را زیر نظر رضا جعفری و علی امیریان تا شنبه آینده ۱۰ آبان پیگیری خواهد کرد.

تیم واترپلوی ساحلی ایران در آستانه رقابت های واترپلوی ساحلی آسیا اردوی آمادگی خود را در جزیره کیش برپا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ملی پوشان واترپلوی کشورمان که خود را برای حضور در رقابت های واترپلوی آسیا آماده می کنند، دوشنبه شب وارد جزیره کیش شدند و در هتل آریان استقرار یافتند.

قرار است تمرینات تیم واترپلوی ساحلی کشورمان از صبح امروز سه شنبه و در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در سواحل جزیره کیش و اب های خلیج همیشه فارس پیگیری شود.

تیم واترپلوی ساحلی با ۱۱ ورزشکار راهی جزیره کیش شده است و تمرینات خود را زیر نظر رضا جعفری و علی امیریان تا شنبه آینده ۱۰ آبان پیگیری خواهد کرد. سرپرستی این اردو را مرتضی مخلص آبادی از پیشکسوتان و چهره های زحمتکش ورزش کشور برعهده دارد. نفرات حاضر در اردوی کیش عبارتند از: امیرحسین خانی، حامد ملک خانبانان، سجاد عبدی، عطاالله برخوری، محسن جلیلی، نیما خوشبخت، سهیل خادم پیر، امیر دهداری، علی پیروزخواه، محمد حسین محمدی، امید لطف پور و سید مهدی عماد.

قرار است در پایان مرحله سوم اردوی تیم واترپلوی ساحلی ایران ۷ بازیکن برای حضور در رقابت های ساحلی آسیا انتخاب شوند.

رقابت های واترپلوی ساحلی آسیا از ۲۷ لغایت اول آذرماه سال جاری در شهر پوکت تایلند برگزار می شود. تیم واترپلوی ساحلی ایران از حدود یک ماه پیش تمرینات خود را در استخر ۹ دی تهران آغاز کرده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز