خبرگزاری کار ایران

محمد خرم:

وزارت‌ورزش توجه ویژه‌ای به اجرای لایحه خدمات ایثارگران دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۳۲

در وزارت ورزش و جوانان ما سعی کرده‌ایم در حوزه ایثارگران که گام‌های مهم و اساسی برداریم و جایگاه ایثارگران را در این وزارتخانه ارتقا دهیم و هدف ما این است که توجه ویژه‌ای به ایثارگران شود.

در آستانه هفته تربیت‌بدنی و ورزش مراسم تجلیل از ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدای شاغل اداره‌کل ورزش و جوانان با حضور خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، سلگی مشاور استاندار در امور ایثارگران و سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن اجتماعات استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در این مراسم گفت: حضور در کنار خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس به ما قوت و روحیه می‌دهد که بتوانیم به کارهایمان ادامه دهیم و حضور در کنار عزیزان جزء بهترین ساعات عمر ما خواهد بود.

وی ادامه داد: در وزارت ورزش و جوانان ما سعی کرده‌ایم در حوزه ایثارگران که گام‌های مهم و اساسی برداریم و جایگاه ایثارگران را در این وزارتخانه ارتقا دهیم و هدف ما این است که توجه ویژه‌ای به ایثارگران شود.

محمد خرم گفت: پیگیری مطالبات جانبازان در حوزه‌های مختلف درمان در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و محمود گودرزی به ارتقای جایگاه و حفظ شأن بالای این عزیران در وزارت ورزش تاکید دارد.

وی خاطر نشان کرد: توجه به منشور اخلاقی و حسن ارتباط با همکاران، تشکیل ستادهای ساماندهی امور ایثارگران در استان‌ها، توجه به بحثتحصیلی و استخدام فرزندان ایثارگر، درمان ایثارگران و فرزندانشان و ارایه تسهیلات به آنها مهم‌ترین رئوس این برنامه‌ها در چند ماه اخیر بوده است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت: جانبازان و ایثارگران باید همچنان در راه اسلام و اهداف انقلاب گام بردارند و همچنان انسجام و وحدت خود را حفظ کنند و فضای خوب و دوست‌داشتنی و فضای معنوی، در سایه وحدت محقق می‌شود و باید در ایجاد آن کوشا باشیم و امیدوارم مسیر انقلاب را به خوبی حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف اصلی خود نیازمند به روحیه و تفکر ایثارگری است، عنوان کرد: بیش از ۳۶ سال است که از پیروزی شکوهمند ایران اسلامی می‌گذرد که همواره باید برای تحقق آرمان‌ها و اهداف این انقلاب تلاش شود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران با تاکید بر ایجاد نشاط در میان جانبازان با ورود آنان به حوزه ورزش، گفت: استفاده از مجموعه ورزشی های با ۵۰ درصد تخفیف یکی از کارهای بوده که جانبازان در عرصه ورزش قرار بگیرند.

وی با اشاره به لزوم اجرای لایحه خدمات‌ایثارگران در همه دستگاه‌ها از همکاران ایثارگر خواست تا با اطلاع از حقوق قانونی خود، کمبودها و نواقص را به او گزارش کنند تا نسبت به رفع موانع و کاستی‌ها اقدام شود. در ادامه کارمندان جانباز و ایثارگر و فرزندان شهدا دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.

در پایان این نشست از جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا با اهداء لوح تقدیر و اهدا هدیه تقدیر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز