خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌ساحلی‌آسیا - تایلند؛

اردوی کیش و ترکیه در برنامه ملی‌پوشان موی‌تای

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۴۶

برای حضوری پرقدرت در تایلند ۴ مرحله اردو در نظر گرفته‌ایم که در حال حاضر اردوی دوم با حضور ۹ موی تای کار در آکادمی ملی المپیک دنبال می‌شود و تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد یافت.

رئیس انجمن موی تای گفت: برای آماده سازی تیم ملی موی تای جهت حضور قدرتمند در بازیهای ساحلی آسیا اردوی کیش و ترکیه را برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم.

به گزارش ایلنا، حمدالله عبادتی با بیان این مطلب افزود: برای حضوری پرقدرت در تایلند ۴ مرحله اردو در نظر گرفته‌ایم که در حال حاضر اردوی دوم با حضور ۹ موی تای کار در آکادمی ملی المپیک دنبال می‌شود و تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: در نظر داریم مرحله سوم اردو را به مدت ۱۴ روز در جزیره‌کیش برگزار کنیم و بعد از پایان این اردو به ترکیه سفر خواهیم کرد تا یک مسابقه تدارکاتی با تیم ملی این کشور برپا نمائیم و ملی‌پوشان با شرایط مسابقه آشنا شوند. از طرفی کادر فنی بتواند نفرات را محک بزند و پس از آن اردوی چهارم و نهایی را قبل از اعزام به تایلند طرح ریزی خواهیم کرد.

عبادتی درخصوص حریفان اصلی موی‌تای‌ایران در بازی‌های ساحلی آسیا گفت: طبعا تایلند رقیب اصلی ما است و پس از آن قزاقستان و ازبکستان و در رده های پایین تر فیلیپین، هنگ کنگ و ماکائو قرار دارند.

وی اضافه کرد: طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات هرکشور می تواند در ۶ وزن شرکت نماید و ما قطعا بهترین و آماده ترین نفرات را به تایلند اعزام خواهیم کرد.

رئیس انجمن موی‌تای درباره شرایط ملی‌پوشان گفت: خوشبختانه با برگزاری اردوهای مستمر رفته رفته بازیکنان به مرز آمادگی نزدیک می شوند و ما با هدف رسیدن به بهترین نتایج به تایلند خواهیم رفت و با تجربه و انگیزه ای که از اردونشینان سراغ دارم رسیدن به سکوهای برتر دور از دسترس نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز