خبرگزاری کار ایران

نباید حریفان‌آسیایی را دست‌کم بگیریم؛

شریف‌زاده: کسب مدال‌طلا در اینچئون راحت نیست / ششمی جهان کار کمی نبود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۶۲

کسب مدال طلا در مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی کار آسانی نیست و بازیکنان ایران باید با انگیزه مضاعف در این رقابت‌ها شرکت کنند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال گفت: کسب مدال طلا در مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی کار آسانی نیست و بازیکنان ایران باید با انگیزه مضاعف در این رقابت‌ها شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، محمد شریف‌زاده در باره عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های جهانی و کسب رتبه ششم افزود: در تلاش و زحمتی که بازیکنان برای این رقابت‌ها کشیدند شکی نیست و عملکرد بسیار خوبی از خود بر جا گذاشتند و ۱۳ پله صعود داشتند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان باید به سخنان سرمربی و یا کاپیتان تیم گوش کنند، افزود: در برخی مواقع بازیکنان صحبت‌های کادر فنی یا کاپیتان را در زمین پیاده نمی‌کردند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در باره آخرین دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه نیز گفت: به نظر می‌رسید امروز بازیکنان کاملا خسته هستند و نشاط و شادابی بازی‌های قبلی را نداشتند، انگیزه آنها نیز به نظر کمتر شده بود.

وی به سیستم‌های کسب امتیاز در رقابت‌های والیبال اشاره کرد و گفت: نیاز نیست حتما برای کسب امتیاز توپ را در زمین حریف بخوابانید، بلکه استفاده از سرپنجه بازیکنان دفاع تیم مقابل نیز سیستمی برای کسب امتیاز است و نباید تنها از اسپک و سرویس امتیاز کسب کنیم.

شریف‌زاده با بیان اینکه تیم ایران از موقعیت مناسب مرحله‌سوم به خوبی استفاده نکرد، گفت: باید از این موقعیت استفاده بیشتری می‌بردیم، اما کسب ششمی جهان کار کمی نیست و نباید مجموع عملکرد خوب تیم ایران دیده نشود.

وی که ۵۶ سال پیش با تیم ملی والیبال ایران موفق به کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی توکیو شده بود، درباره احتمال کسب مدال‌طلا از سوی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: نباید حریفان آسیایی را دست کم بگیریم. کسب مدال طلا ساده نیست به ویژه که بازیکنان ایران بسیار خسته‌اند.

شریف زاده تاکید کرد: تیم‌های کره جنوبی، چین و ژاپن از حریفان اصلی ایران در این رقابت‌ها هستند و نباید از آنها غافل شویم به ویژه کره‌جنوبی که میزبانی این رقابت‌ها را نیز بر عهده دارد. امیدوارم بازیکنان والیبال ایران با انگیزه و تلاش مضاعف و اشتباهات کمتر به مدال طلا که هدف والیبال ایران است دست یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز