خبرگزاری کار ایران

تمام حریفان را به خوبی می‌شناسم؛

قاسمی‌نژاد: مقابل حریفان پرقدرت، دست و پا بسته نیستیم / می‌خواهم روی تاتامی ۶ دانگ باشم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۱۵

مقابل حریفان پرقدرت، دست و پا بسته نیستیم

کاپیتان تیم ملی جودو تاکید کرد که برای موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچئون انگیزه‌های زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، امیر قاسمی‌نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی گوانگجو به دلیل اینکه سرباز بودم نتوانستم شرکت کنم و هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی، اولین حضور من خواهد بود. این موضوع انگیزه مضاعفی به من داده، هم اینکه تا حدودی استرس دارم، اما با تمام قدرت روی تاتامی حاضر می‌شوم و بسیار دوست دارم با تمام وجودم مبارزه کنم.

ملی پوش وزن ۸۱ - کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: مدت‌هاست برای بازی‌های آسیایی اینچئون در اردو هستیم و فدراسیون تا آنجا که در توانش بوده برای ملی‌پوشان تدارک مناسبی فراهم کرده است. من تمامی حریفان را به خوبی می‌شناسم. فکر می‌کنم از نظر آمادگی بدنی چیزی از آنها کم نداشته باشم. تنها روحیه تعیین‌کننده خواهد بود. مسابقات جودو تا مرحله یک‌هشتم به فاصله ۵ دقیقه برگزار می‌شود و این سختی کار ما را بیشتر می‌کند.

قاسمی‌نژاد تاکید کرد: به عنوان سرگروه و بزرگ‌تر تیم با بچه‌ها هم‌قسم شدیم که از آبروی جودوی ایران دفاع کنیم و با تمام وجود می‌جنگیم و چیزی را کم نمی‌گذاریم، البته کار بسیار دشواری داریم. ما مقابل حریفان پرقدرت، دست و پا بسته نیستیم و ما هم برای آنها خطرناک هستیم.

وی در پایان افزود: ما زحمات زیادی کشیدیم و شبانه‌روز تمرین کردیم و چندین ماه از خانواده دور هستیم که باید نتیجه زحمات‌مان را بگیریم. خوشحالیم اتحاد و همدلی خوبی بین ما وجود دارد و باید همه توان خود را به کار گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز