خبرگزاری کار ایران

پخش مسابقات اتفاق مبارکی بود؛

حیدری نژاد: برگزاری مسابقات به ارتقا تیم ملی کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۲۲

مدت ها است که رشته های بیلیاردی به وجود همچین سالن مجهزی که با استانداردهای جهانی مطابقت کند نیاز داشت خوشبختانه با تلاش های مسئولین فدراسیون این امر محق شد.

قهرمان هشتمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر گفت: برگزاری مسابقات در چنین سطح بالایی به نفع تیم ملی خواهد بود و انگیزه ملی پوشان را بالا می برد.

به گزارش ایلنا، احسان حیدری نژاد قهرمان هشتمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر با اشاره به سطح این رقابت ها گفت: با توجه به فاصله ای که در برگزاری مسابقات افتاده بود و به دلیل وجود سالن بیلیارد که به تازگی در فدراسیون راه اندازی شده استقبال خیلی خوب بود و تمام کسانی که در اسنوکر حرفی برای گفتن داشتند در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: برگزاری و سطح مسابقات بسیار بالا بود و سالن امکانات خوبی داشت و از نظر کیفیت میزها و محیط سالن در حد مسابقات جهانی بود و تمام این ها باعثشد تا هشتمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر به بهترین شکل و با حضور ورزشکارانی از سراسر ایران برگزار شود.

حیدری نژاد در مورد رقابت‌ها در مرحله تک حذفی افزود: در مرحله تک حذفی رقابت‌ها بسیار سخت شد و دلیلش هم آمادگی بالای شرکت‌کنندگان بود. رقابت ها طوری بود که اصلا نمی شد حدس زد که چه کسی برنده خواهد شد. به طوری که تمامی بازیکنان خوب هم یا به سختی بردند و یا حذف شدند.

بازیکن تیم ملی اسنوکر با مثبت ارزیابی کردن پخش تلویزیونی فینال رقابت‌های اسنوکر از شبکه ورزش تصریح کرد: برای اولین بار تا جایی که به یاد من می‌آید یا بهتر است بگویم بعد از مدتی طولانی پخش ۱۰ دقیقه‌ای بیلیارد از شبکه ورزش با کیفیتی مطلوب جای خوشحالی بسیاری دارد.

وی با اشاره به داوری انجام شده در این مسابقات یادآور شد: داوری خوبی را شاهد بودم و داوران نیز زحمات بسیاری در این بین متحمل شدند. من شخصا هیچ مشکلی با نحوه داوری نداشتم. داوری فینال هم همانطور که مشاهده کردید بدون عیب و نقص انجام شد.

قهرمان رقابت‌های رنکینگ کشوری اسنوکر با تشکر از تلاش تمامی دست‌اندرکاران در برگزاری این رقابت‌ها متذکر شد: بعد از مدت‌ها که مسابقه نداشتیم برگزاری مسابقات در این سطح جای تقدیر دارد. امیدوارم در آینده نیز شاهد این اتفاقات خوب باشیم. باید به این نکته اشاره کنم تنها مشکلی که با آن روبرو بودیم خوابگاه بود. با این وجود اعتقاد دارم برگزاری مسابقات به نفع تیم ملی است و انگیزه ها را بالا می برد.

بازیکن تیم ملی اسنوکر تاسیس سالن بیلیارد را یکی از اتفاقات خوب برای این رشته دانست و ادامه داد: مدت‌ها است رشته‌های بیلیاردی به وجود همچین سالن مجهزی که با استانداردهای جهانی مطابقت کند نیاز داشت خوشبختانه با تلاش‌های مسئولین فدراسیون این امر محق شد. با داشتن امکانات این چنینی می توان به آینده روشن امیدوار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز