خبرگزاری کار ایران

امیدوارم بوتی بازی نکند!

کواچ: ایتالیا را شگفت‌زده می کنیم / ایران تیم قدرتمندی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۶۳

کواچ با تمجید از شاگردانش گفت: ایران تیم بسیار خوبی است. نه تنها در آینده چشم‌انداز خوبی پیش رو دارد بلکه در حال حاضر نیز تیم قدرتمندی است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران می گوید بازیکنانش با استفاده از سرویس‌های پرشی بازیکنان ایتالیا را شگفت زده خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا امشب در لیگ جهانی والیبال به مصاف هم می روند. این اولین بازی ایران در دومین سال حضورش در لیگ جهانی والیبال است که باید برابر حریف قدرتمندی چون ایتالیا پیکار کند که موفق شده برزیل را در دو بازی شکست دهد.

اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی و جدید تیم ملی والیبال ایران با اشاره به برنامه‌های خاص تیمش برای دیدار با ایتالیا گفت: می‌خواهیم با سرویس های خوب مان ایتالیا را شگفت زده کنیم. بازیکنان من توانایی زدن سرویس های سرعتی خطرناکی دارند. راه موفقیت ما این است که بتوانیم بازیکنان ایتالیا را از تور دور نگه داریم. البته می‌دانیم که این کار آسانی نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران که پیش از این هدایت تیم پروجای ایتالیا را بر عهده داشته در پاسخ به سوالی درباره عملکرد عالی سیمونه بوتی، بازیکن تیم پروجا در دیدار برزیل گفت: امیدوارم او بازی نکند!

کواچ در پایان به تمجید شاگردانش پرداخت گفت: ایران تیم بسیار خوبی است. نه تنها در آینده چشم‌انداز خوبی پیش رو دارد بلکه در حال حاضر نیز تیم قدرتمندی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز