خبرگزاری کار ایران

مقابل ایتالیا سورپرایز بزرگی رقم خواهد خورد؛

پتکوویچ: کواچ بهتر از ولاسکو عمل خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۳۲۸

کواچ مربی جوان و خیلی خوبی هست و فکر می کنم ایران با کواچ مقابل ایتالیا سورپرایز بزرگی رقم خواهد زد و در دراز مدت با کواچ بهتر از ولاسکو عمل خواهد کرد.

پاسور تیم ملی صربستان که چند سال سابقه بازی در لیگ برتر ایران را هم دارد، پس از دیدارهای دوستانه ایران و صربستان معتقد بود ایران با کواچ سورپرایز بزرگی مقابل ایتالیا رقم خواهد زد و کواچ در دراز مدت بهتر از ولاسکو عمل خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، ولادکو پتکوویچ اظهار داشت: بازی های دوستانه خیلی خوبی با ایران داشتیم. مثل همیشه ایران خیلی خوب بازی کرد. شاید صربستان در این مسابقات پیروز شد، ولی ایران و صربستان الان در مرحله آمادگی هستند و هنوز به مرز صد در صدی آمادگی خود نرسیده اند. امکان این هم بود که صربستان شکست خورد. پس برد یا باخت اهمیت چندانی ندارد.

پتکوویچ افزود: کواچ مربی جوان و خیلی خوبی هست و فکر می کنم ایران با کواچ مقابل ایتالیا سورپرایز بزرگی رقم خواهد زد و در دراز مدت با کواچ بهتر از ولاسکو عمل خواهد کرد.

وی افزود: حضوری پاسور خوبی مثل معروف در ایران بسیار ارزشمند است. سعید پاسور خیلی خوبی است و توانایی های بالایی دارد. البته دیگر بازیکنان ایران هم از تکنیک خوبی برخوردارند و بازی باکیفیتی را ارئه می دهند.

پتکوویچ که در سال گذشته در تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر ایران بازی می کرد در پایان گفت: من سال خوبی را در لیگ ایران داشتم واز این بابت بسیارراضی هستم. اگر دوباره مهیا شود باز هم در این لیگ بازی خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز