خبرگزاری کار ایران

باقری خبر داد:

دوره توجیهی داوری ورزش زورخانه‌ای برگزار خواهد شد

کد خبر : ۱۵۷۸۳۵

این دوره اولین دوره‌ای است که در سال جاری بر اساس تقویم آموزشی سال ۹۳ در روز جمعه ۲۹ فروردین‌ماه جاری به صورت متمرکز در آکادمی پهلوانی و زورخانه‌ای(شهید فهمیده تهران) برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: تقویم ورزشی سال ۹۳ قبل از آغاز سال جدید، نهایی و ابلاغ شد و تحت وب سایت فدراسیون قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، فرهاد طلوع‌کیان در مورد چگونگی تهیه و تدوین این تقویم گفت: سال گذشته جلسات متعددی در زمینه بررسی و تدوین تقویم ورزشی سال ۹۳ با حضور اعضای انجمن‌ها و کمیته‌های فدراسیون برگزار شد که نسخه پیشنهادی جهت اعلام نظر به هیئت‌های استان‌ها ارسال گردید. سپس پاسخ‌های واصله مجددا مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت و پس از جمع‌بندی نظرات آنها مجددا جلساتی با اعضای انجمن‌ها و کمیته‌ها تشکیل شد که ماحصل این اقدامات به عنوان تقویم ورزشی سال ۹۳ در بخش‌های مختلف، قبل از شروع سال نهایی گردید.

رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای با اشاره به کمبود زمان برای اصلاح و تصویب آئین نامه‌های مسابقات ورزشی در سال جدید افزود: آئین نامه‌ها، قوانین و مقررات مسابقات پس از جلسات مختلف به دلیل اینکه نیاز به زمان بیشتری برای بررسی و جمع بندی داشت در بخش‌های جزئی دچار تغییرات شد و متن کامل همه موارد تحت سایت فدراسیون قرار گرفت تا با تداوم نشست‌ها در طول سال بتوانیم به مجموعه مقررات مناسب‌تری برسیم و در پایان سال ابلاغ کنیم.

دوره توجیهی داوری ورزش زورخانه‌ای برگزار خواهد شد

رییس کمیته آموزش فدراسیون از برگزاری دوره توجیهی داوری ورزش زورخانه‌ای در روزهای پایانی فرودین‌ماه خبر داد. حمید باقری در این مورد اظهار داشت: این دوره اولین دوره‌ای است که در سال جاری بر اساس تقویم آموزشی سال ۹۳ در روز جمعه ۲۹ فروردین‌ماه جاری به صورت متمرکز در آکادمی پهلوانی و زورخانه‌ای(شهید فهمیده تهران) برگزار خواهد شد.

رییس کمیته آموزش فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای در ادامه افزود: کلیه افرادی که دارای دفترچه داوری و حکم داوری در سطوح(درجه‌ها) مختلف و کمتر از ۵۰ سال سن داشته باشند با معرفی نامه از هیئت استان می‌توانند در این دوره شرکت نمایند.

حمید باقری در پایان خاطر نشان کرد: بدیهی است فقط داورانی که این دوره توجیهی یک‌روزه را گذرانده باشند در مسابقات آتی دعوت خواهند شد و به افرادی که دارای دفترچه نیستند و فقط حکم داوری دریافت کرده‌اند، دفترچه داوری تحویل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز