خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیات سه گانه استان تهران:

می خواهیم رشته سه گانه را جامعه گسترش بدهیم/هنوز هم در بحث زیرساخت ها مشکلاتی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۳۸۶

سرپرست هیات سه گانه استان تهران گفت: رشته سه گانه را بایستی در جامعه گسترش بدهیم

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هیات ترای اتلون است امروز در تاریخ 16 اردیبهشت ماه 1403 هیات ترای اتلون استان تهران میزبان ارباب جراید و چند خبرگزاری بود .

در این نشست که بیش از 1 ساعت و نیم به طول انجامید ، برنامه جدید عملیاتی سال 1403 هیات ترای اتلون و عملکرد 4 ماه اخیر این هیات  مورد پرسش و پاسخ  قرار گرفت .

در ابتدا سرپرست هیات ترای اتلون استان تهران در پاسخ به خبرنگار بانک خبر که از برنامه های 4 ماه اخیر سوال پرسیده بود اینگونه پاسخ داد :

بحمدلله با توجه به ضرورت احیای این رشته از 4 ماه پیش فعالیت خود را بعنوان سرپرست در این رشته آغاز کردم در ابتدای مسیر تیم عملیاتی و فکری مجزا برای اجرایی کردن اهدافمان در راستای احیای این رشته را انتخاب و با برنامه ریزی توانستیم اولین مسابقه ی جایزه بزرگ را در تاریخ 18 اسفند ماه 1402 برگزار کنیم . مسابقه ای که از نظر کمی و کیفی نمره ی قبولی گرفت در این مسابقه بیش از 150 نفر از ورزشکاران از سراسر کشور حضور داشتند و همکاری بین چند هیات مانند دوچرخه سواری و دوومیدانی و هیات آمادگی جسمانی و هیات پزشکی استان سبب شد تا این مسابقه با عث ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران گردد.

بعد از آن با توجه به ضرورت برنامه ریزی برای قهرمانپروری در آینده موضوع استعدادیابی را دنبال کردیم  که کارگروهی متشکل از صاحبنظران دررشته ی ترای اتلون و ارکان هیات تشکیل و اولین مسابقه ی نمادین در مقطع سنی خردسالان در بخش دختران و پسران و با همکاری  هیات دوومیدانی استان تهران برگزار گردید .

در طی 4 ماه فعالیت اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را در غالب طرح عملیاتی هیات تدوین و به دبیر و نائب رئیس ابلاغ کردم  که با توجه به همکاری خوب اداره ورزش و جوانان استان تهران و جناب آقای دکتر جوادی مدیر کل محترم  توانستیم مشکلات پیش رو هیات را از میان برداریم .

امید عباس نیک سرپرست دبیری هیات ترای اتلون استان تهران نیز در پاسخ به  سوال یکی از خبرنگران در تشریح عملکرد سخت افزاری هیات اینگونه عنوان نمود:

هیات ترای اتلون پایگاه اطلاع رسانی نداشت  اما امروز ورزشکاران ، مربیان ، داوران  و علاقمندان میتوانند اخبار این رشته را از پورتال هیات ترای اتلون پیگیری نمایند .همچنین به زودی با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از این سایت رونمایی میشود

در ابتدای کار با توجه به عدم وجود ارتباط  با مخاطبین این رشته ،طراحی و آپلود سایت در دستور کار هیات قرار گرفت و امروز بحمدالله تمامی اخبار و عملکرد هیات در آن بارگذاری شده  و از این پس ، دوره های مربیگری، دانش افزایی، اطلاع رسانی مسابقات  و اخبار این رشته را در آن شاهد خواهیم بود .

با حمایتهای که از هیات ترای اتلون استان تهران توسط آقای دکتر جوادی مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان تهرن   و معاونین  ایشان   صورت  پذیرفته است امیدوارم این رشته به زودی در المپیاد و مسابقات قهرمانی کشور به جایگاه اصلی خود و جایگاهی که درخور نام  استان تهران است بازگردد.

سرپرست هیات ترای اتلون استان تهران  نیز در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری را جع به انتخبات اخیر  فدراسیون  ترای اتلون چنین عنوان داشت : انتخاب  محمد کاظم حججی  را بعنوان رئیس فدراسیون به فال نیک میگیرم  ،آقای حججی از افراد مسئولیت پذیر ، مدیر و نام آشنای این رشته میباشد و حضورش

در این فدراسیون میتواند نوید بخش آینده ای پر بار برای این رشته باشد .

جمال محمدی در انتهای کنفرانس خبری  ضمن تبریک روز معلم به افراد شرکت کننده در این نشست عنوان کرد نقش فعال رسانه ، میتواند جوانان را به این رشته ی المپیکی جذب کند و از خبرنگاران  حاضر در این نشست تشکر و قدردانی بعمل آورد . در انتهای این دیدار نیز  سرپرست نائب رئیسی هیات ترای اتلون  به بیان دیدگاههای خود مبنی بر حضور ورزشکاران زن در مسابقات (تو اتلون  ) پرداخت .

می خواهیم رشته سه گانه را جامعه گسترش بدهیم/هنوز هم در بحث زیرساخت ها مشکلاتی داریم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز