خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی آسیا؛

رضایت هروی از آمادگی کومیته‌کاهای بزرگسال

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۸۶

تیم ایران از نظر روحی و بدنی در شرایط بسیار خوبی است و امیدوارم مدال‌های رنگینی را از امارت برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

مربی تیم ملی بزرگسالان ایران از شرایط آمادگی نفرات این تیم در آستانه آغاز مسابقات آسیایی ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، کومیته‌کاهای بزرگسال ایران پیش از ظهر امروز تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال کردند. در این تمرین که زیر نظر مسعود رهنما، شهرام هروی، حسین روحانی و مهدی جعفری برگزار شد، کومیته‌کاهای کشورمان به مرور فن پرداختند.

در جریان این تمرین شهرام هروی گفت: امروز نیز به مرور فن و شگردزنی پرداختیم تا کاراته‌کاهای کشورمان سطح آمادگی خود را همچنان حفظ کرده و با قدرت به مصاف حریفان بروند.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیچ‌کدام از نفرات ما مشکلی از بابت اضافه وزن ندارند و امروز یک ساعت تمرین مفید را پشت سر گذاشتیم تا آمادگی خود را به سطح مورد نظرمان برسانیم.

مربی تیم ملی گفت: تیم ایران از نظر روحی و بدنی در شرایط بسیار خوبی است و امیدوارم مدال‌های رنگینی را از امارت برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

در این تمرین مجید حسن نیا، هامون درفشی پور، سعید احمدی، بهمن عسگری، ذبیح‌اله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، حسین سمندر، سعید حسنی‌پور، مهدی سلطانی، حامد زیگ‌ساری و سامان حیدری حضور داشتند. پس از تمرین کومیته‌کاهای بزرگسال، نوبت به فرید حقیقی کاتارو تیم ملی بزرگسالان رسید تا زیر نظر امیر یاری به تمرین آماده سازی خود بپردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز