خبرگزاری کار ایران

قهرمان رقابت های گل کوچک جام مساجد شهر تهران مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۶۲۳

تیم مقبره الشهدا منطقه 16 شهرداری تهران، عنوان قهرمانی مسابقات گل کوچک جام مساجد شهرتهران را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، اختتامیه  نخستین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک مساجد شهرتهران که با حضوراعضای شورای اسلامی  پایتخت، رییس مرکز امور فعالیت های دینی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان ورزش وشهردار منطقه 16 در چمن مصنوعی پارک بهمن برگزار و تیم مقبره الشهدا منطقه 16 در دیدار فینال با قضاوت سیدمهدی سیدعلی داور لیگ برتری فوتبال کشورمان تیم مسجد جامع خزانه را شکست داد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.  

دیدار رده بندی جام مساجد شهر تهران نیز بین تیم مسجد امام علی النقی(علیه السلام) از محله سرآسیاب منطقه 9  و تیم مسجد امام سجاد(علیه السلام) از محله شهید رجایی منطقه برگزار شد که در پایان این مسابقه تیم مسجد امام علی النقی (علیه السلام) پیروز از میدان خارج شد. جام اخلاق نیز در پایان این دوره از رقابت ها به تیم مسجد امام سجاد علیه السلام تعلق گرفت و محمد انصاری بازیکن سابق تیم پرسپولیس این جام را اهدا کرد.

مسابقات گل کوچک جام مساجد از دی ماه 1400 در بین مساجد مناطق 22 گانه شهر تهران آغاز و تیم های منتخب هر منطقه به مرحله پایانی راه یافتند. این رقابت ها در آخرین مرحله نیز  از 15 فروردین ماه سال جاری آغاز شدو طی آن 24 تیم( 22تیم از مناطق 22 گانه و 2 تیم اضافه از منطقه 16 به عنوان میزبان مسابقات) در قالب 4 گروه 6 تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز