خبرگزاری کار ایران

انتخابی تیم ملی اهداف پروازی؛

مسلم میر محمدی نفر اول تراپ آقایان شد

کد خبر : ۱۱۹۳۲۱

مسابقات اهداف پروازی انتخابی تیم ملی در رشته تراپ در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با حضور تیراندازانی از سراسر کشور برگزار شد.

دومین روز از سری سوم مسابقات انتخابی تیم ملی اهداف پروازی در رشته تراپ آقایان، در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات اهداف پروازی انتخابی تیم ملی در رشته تراپ در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با حضور تیراندازانی از سراسر کشور برگزار شد.

در مرحله مقدماتی ۶ تیرانداز برتر آرین سلیم‌نیا(۹۲ امتیاز)، صمد خانی(۹۸ امتیاز)، فرشید عبدالمحمدی(۹۸ امتیاز)، سید بابک یگانه(۱۰۷ امتیاز)، محمد حسین پرورش‌نیا(۱۰۷ امتیاز)، مسلم میر محمدی(۱۱۳ امتیاز) به ترتیب امتیاز راهی فینال شدند که پس از رقابتی نزدیک آرین سلیم‌نیا و محمد حسین پرورش‌نیا به عنوان نفرات پنجم و ششم از ادامه رقابت حذف شدند و صمد خانی و فرشید عبدالمحمدی به عنوان نفرات سوم و چهارم برای کسب مدال برنز و مسلم میرمحمدی و سید بابک یگانه به عنوان نفرات اول و دوم به رقابت پرداختند.

در ادامه این رقابت در مراحل کسب مدال برنز بین نفرات سوم و چهارم و کسب مدال طلا بین نفرات اول و دوم مسلم میر محمدی از کرمان حریف خود را پشت سر گذاشت و مدال طلای مسابقات را از آن خود کرد و سید بابک یگانه از تهران و صمد خانی از فارس به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز