خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۱۲)؛

ندیمی: مجلس به ورزش برای کسب میزبانی کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۲

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عامل وحدت و سبب رفع تفرقه بین مسلمانان است.

ایلنا: عضو فراکسیون ورزش مجلس نهم گفت: ایران توانایی کسب میزبانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را دارد. مجلس حمایت های لازم را از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهد داشت تا بتوانیم میزبانی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، ایرج ندیمی در جمع ورزشکاران ایرانی حاضر در دهکده بازی‌های کشورهای اسلامی با بیان این مطلب اظهار کرد: حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عامل وحدت و سبب رفع تفرقه بین مسلمانان است. حضور در میادین جهانی و قاره ای فرصتی برای بهبود شرایط ورزشکاران ایران است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس ادامه داد: حضور در چنین مسابقاتی باعثافزایش سطح آمادگی ورزشکاران ایران خواهد شد. همچنین شرکت در این مسابقات موجب می‌شود مسئولان امر به داشته‌ها و نداشته‌های رشته‌های مختلف ورزش کشور واقف شوند. کاروان ورزشی ایران به شکل نسبتا کاملی در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کرده است و تیم های خوبی در این دوره از بازی‌ها حضور دارند اما ما امیدواریم مدال‌های زیادی نصیب کشور ما شود.

ندیمی همچنین با بیان اینکه ما باید در مصاف با دیگر کشورهای اسلامی توانایی‌های خود را نشان دهیم، افزود: حضور موفق در مسابقات برون مرزی نشان دهنده توانایی هر کشور است. باید از این فرصت استفاده کرده و خود را به جهانیان نشان دهیم. مجلس نیز از برگزاری رخدادهای جهانی و بین المللی در کشور حمایت می کند. ۲۰۰ نماینده مجلس عضو فراکسیون ورزش هستند. فراکسیونی که از دوره ششم بنا نهاده شد. این تعداد نماینده عضو فراکسیون ورزش نشان دهنده علاقه آنها به ورزش است.

وی در پایان افزود: ایران توانایی کسب میزبانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را دارد. مجلس حمایت های لازم را از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهد داشت تا بتوانیم میزبانی را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز