خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی خردسالان دختر؛

جام قهرمانی به تکواندوکاران خردسال تهرانی رسید

کد خبر : ۱۰۴۶۶۲

تیم‌های گیلان، توابع تهران، مازندران، قزوین، آذربایجان‌شرقی، خراسان رضوی و بوشهر به ترتیب رده‌های چهارم تا دهم را از آن خود کردند.

رقابت‌های دختر، با صدرنشینی تیم تهران به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، در سومین روز از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی کشور خردسالان و نونهالان در دو بخش دختران و پسران تکواندوکاران در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان با حضور ۲۹ استان، ۳۱ تیم و ۲۸۰ ورزشکار در بخش دختران در سالن ۶۰۰۰ نفری سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات، تیم تهران با ۲ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز و با ۵۹ امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد، البرز با ۳ طلا، ۱ برنز و ۵۶ امتیاز دوم و اصفهان با یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و ۵۱ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در این رده‌بندی، تیم‌های گیلان، توابع تهران، مازندران، قزوین، آذربایجان‌شرقی، خراسان رضوی و بوشهر به ترتیب رده‌های چهارم تا دهم را از آن خود کردند.

همچنین در این دوره از رقابت های قهرمانی کشور، عنوان بهترین سرپرست به ربابه حیدری از قزوین رسید، عنوان مربی برتر به گیتا ویسی از تهران تعلق گرفت، نسیم شورج از مازندران و رقیه فلاح ازگیلان به عنوان داوران برتر دست یافتند، ساغر احدی‌نیا از اصفهان فنی‌ترین بازیکن مسابقات شناخته شد و عنوان تیم اخلاق نیز به فارس رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز