خبرگزاری کار ایران

دو خارجی سپاهان نزدیک درهای خروجی؛

ادون حسنی و مروان حسین جدا می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۴۳۰

سپاهان قرار است در استفاده از بازیکنان خارجی حساسیت بیشتری به خرج دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان به دلیل نتایج نه چندان خوب در فصل هفدهم قصد دارد برای فصل بعد تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کند و به همین دلیل یکی از اولین باشگاه‌هایی است که برنامه ریزی فصل آینده خودش را شروع کرده است.

سپاهان که چند مهره کلیدی از لیگ برتر را زیر نظر دارد و قصد دارد با قیمت‌های خوب آنها را به خدمت بگیرد، برنامه‌هایی هم برای کاهش هزینه‌هایش دارد و حساسیت بیشتر در استفاده از بازیکنان خارجی یکی از آنهاست.

با توجه به قیمت ارز و افزایش چشم‌گیر آن، قیمت بازیکنان خارجی برای حضور در فوتبال ایران به شدت بالا رفته و به همین دلیل باشگاه‌ها دیگر نمی‌خواهند در جذب بازیکن خارجی بی‌گدار به آب بزنند و سپاهان هم چنین برنامه‌ای در پیش دارد.

باشگاه سپاهان که در فصل جاری 3 بازیکن برزیلی خود را نیم فصل به دلیل عدم رضایت فنی از فهرست خود خارج کرد،‌ در حال حاضر ابراهیم عالمه، ادون حسنی و مروان حسین را در جمع نفرات خود دارد که از این بین تنها حضور عالمه برای فصل بعد قطعی است و دو بازیکن دیگر عملکردی که مورد پسند باشگاه باشد تا کنون ارائه نداده‌اند.

سپاهان هنوز فهرست خروجی ندارد و مسئولان باشگاه منتظر پایان لیگ هستند تا به وسیله کمیته فنی در این باره تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز