خبرگزاری کار ایران

تکلیف مالکیت جدید نفت به زودی مشخص می‌شود

گل‌محمدی: پروانه مالکیت جهانیان باطل شده و دیگر او را نمی‌شناسیم/ با پول‌هایی که منشا آن مشخص نیست دست به هرکاری می‌زنند/ صحبت‌های جهانیان علیه من نشان می‌دهد راهم را درست رفته‌ام

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۸۶۰

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران به تشریح آخرین وضعیت مالکیت باشگاه نفت پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا گل‌محمدی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران به تشریح آخرین وضعیت باشگاه نفت تهران و بحث واگذاری و مشخص شدن مالکیت باشگاه پرداخت:

 

* اتفاقات خوبی برای باشگاه نفت در راه است

رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت مالکیت و واگذاری باشگاه نفت تهران اظهار داشت: مشکلات باشگاه نفت در حال رسیدگی است و متاسفانه در حال حاضر وضعیت خوبی در این باشگاه حاکم نیست ولی ما طی چند روز آینده این وضعیت را درست می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند و از طریق وزارت نفت و هیات واگذاری پیگیر هستیم تا مشکلات رفع شود و مالکیت جدید مشخص شود.

وی افزود: اتفاقات خوبی برای باشگاه نفت در حال رخ دادن است و من در حال حاضر خبرهایی دارم که هنوز قطعی نشده است و به محض اینکه قطعیت پیدا کند آن را رسانه‌ای خواهیم کرد ولی چیزی که مسلم است این است که وضعیت به همین منوال ادامه پیدا نخواهد کرد.

 

* دیگر شخصی به نام جهانیان نمی‌شناسیم

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در ادامه با اشاره به وضعیت مالکیت حمیدرضا جهانیان گفت: بحث مالکیت ایشان مطرح نیست و باشگاه به صورت موقت در اختیارش قرار گرفته بود و وقتی به تعهداتی که توافق شده بود عمل نشد این پروانه مالکیت تمدید نشد و ما دیگر آقای جهانیان را نمی‌شناسیم و طبق ماده 5 کمیسیون و هیات واگذاری باشگاه در صورت اجرای شروط 3 گانه واگذار خواهد شد.

 

* مقصر مشکلات کنونی نفت جهانیان است

گل‌محمدی در مورد عدم امکان ثبت قرارداد توسط باشگاه نفت و فسخ کردن یک طرفه قرارداد از سوی بازیکنان این تیم اظهار داشت: این مشکلاتی است که همین موانع قانونی ایجاد شده شکل می‌دهد که مرحله به مرحله سخت‌گیرانه‌تر می‌شود و مربوط به الان هم نیست. این موارد مربوط به زمانی است که ما پروانه فعالیت موقت در اختیار جهانیان قراردادیم ولی به تعهدات عمل نشد. آن زمان که این آقا در رسانه‌ها هر روز مصاحبه می‌کرد که فلان کار را انجام می‌دهم و با لالیگا قرارداد می‌بندم و تبلیغات این چنینی راه می‌انداخت باید فکر چنین مسائلی را می‌کرد نه الان که به اخطارها بی‌توجهی کرده و مشکلاتی که هشدار داده بودیم ایجاد کرده است و اینکه بخواهد فرد را مقصر بداند و مدیر کل استان تهران را مقصر جلوه دهد ارتباطی به واقعیت ندارد.

گل‌محمدی در مورد شروط واگذاری باشگاه نفت عنوان کرد: شروط واحض و مشخص است که منجر به رفع ممنوعیت مقام قضایی است و آنهم رفع مشکل دارایی، تعیین تکلیف بدهی‌های باشگاه و همچنین تسویه حساب با ورزشگاه تختی است و هرکسی این 3 شرط را اجرا کند واگذاری صورت خواهد گرفت. ما در مدت‌های اخیر بارها قول‌ و وعده‌هایی گرفتیم که عملی نشد و دیگر با قول و وعده کاری انجام نخواهیم داد ولی همانطور که گفتم وضعیت نفت به این شکل نخواهد ماند.

 

* مسئولیت نفت با هیات واگذاری است

وی در مورد اینکه با وجود مشخص نبودن مالکیت باشگاه در حال حاضر مسئولیت با چه کسی است اظهار داشت: از نظر ما در حال حاضر مجمع واگذاری باشگاه نفت با ریاست دکتر سلحشور، معاون وزارت‌خانه مسئولیت باشگاه را در اختیار دارند تا زمانی که تکلیف واگذاری مشخص شود.

 

* با پول‌هایی که منشا آن رصد نشده وارد فوتبال شده‌اند

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در ادامه گفت: ما با هیچ‌کسی کینه و عداوت شخصی نداریم و چه جهانیان باشد چه هرکسی دیگر تنها مساله ما رعایت قانون و عمل کردن به تعهدات است. متاسفانه افرادی مثل جهانیان با پول‌هایی که منشا آن مشخص نیست و رصد نشده است از کجا آمده وارد شده‌اند و سعی دارند با فضاسازی به اهداف خود برسند و فکر می‌کنند همه باید دست به فرمان آنها بوده و کارهایی که مطابق با منافع آنهاست انجام دهند و وقتی مقابل‌شان قرار می‌گیری هزار و یک جور انگ و تهمت مطرح می‌کنند. یک روز می‌گویند گل‌محمدی دنبال انحلال نفت است و یک روز دیگر می‌گویند حامی فتنه است و مسائلی از این قبیل که انتظار من از رسانه‌ها این است که با نگاه دقیق و موشکافانه فضای تخریب و دروغ‌پردازی در اختیار این افراد قرار ندهند.

 

* صحبت‌های جهانیان علیه من نشان می‌دهد راه درست را رفته‌ام

گل‌محمدی در ادامه یادآور شد: یک روز می‌گویند سرمربی تیم خلاف شرع انجام داده که در روز تاسوعا برای تیم تمرین گذاشته است و روز دیگر بازیکنش را جاسوس قلمداد می‌کند و فکر می‌کنم با روشنگری رسانه‌ها باید به مردم معرفی شوند که فوتبال ایران گرفتار چه افرادی شده است. وقتی دفتر باشگاه در یک کارواش تاسیس می‌شود باید تا تهش را خواند که چه افرادی روی کار آمده‌اند. اینکه مرتباً پشت‌سر من صحبت می‌کنند نشان می‌دهد راهم را درست رفته‌ام.

 

* به تیم فوتسال بانوان نفت کمک می‌کنیم

وی در مورد مشکلات ایجاد شده برای تیم فوتسال بانوان نفت گفت: من طی صحبتی که با کمیته فوتسال داشتم از آنها خواستم که به این تیم کمک شود تا فعلاً بتوانند به فعالیت ادامه دهند تا اینکه به زودی تکلیف مالکیت باشگاه مشخص شود و خود ما هم به آنها کمک می‌کنیم تا مشکلاتی که ایجاد شده برای تیم دردسرساز نشود.

 

* کادرفنی جدید نفت را مالکیت جدید مشخص می‌کند

گل‌محمدی در پایان با اشاره به سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه مالکیت باشگاه مشخص نیست و قراردادی ثبت نشده است، سرمربی جدیدی برای این تیم شناخته نمی‌شود و بستگی به تصمیم مالک جدید باشگاه دارد و اگر سرمربی کنونی تیم مورد قبول مالکیت جدید نباشد به دلیل نداشتن قرارداد هیچ تعهدی وجود ندارد و این مشکلاتی است که باشگاه نفت درگیر آن است و امیدوارم هرچه زودتر برطرف شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز