خبرگزاری کار ایران

کری خوانی ستاره سرخپوش برای پرسپولیسی‌ها/ آن‌ها را شکست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۹۱

مهاجم سپیدرود رشت معتقد است با تمرکز بالا می‌توانند شاگردان برانکو ایوانکوویچ را در آخرین بازی نیم فصل اول شکست بدهند.

پویا نزهتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره بازی با پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بالاخره ما چند هفته‌ای است که خوب نتیجه نمی‌گیریم اما در مقابل پرسپولیس بهترین نتایج را کسب کرده و همچنین قهرمان نیم فصل هم شده؛ به هر حال ما انگیزه خاصی برای این بازی داریم.

مهاجم سپیدرود ادامه داد: آنها تیم خوب و مدعی قهرمانی هستند اما ما هم نیاز داریم برای سربلندی برابر هواداران سه امتیاز را کسب کنیم تا نوار ناکامی‌ها را پاره کنیم.

نزهتی افزود: ما چه در ورزشگاه آزادی و چه در سردار جنگل برابر پرسپولیس حاضر شویم، باید این را باید قبول کنیم که شرایط سختی خواهیم داشت. ما اگر اشتباهات فردی را کنار بگذاریم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم، می‌توانیم پرسپولیس را شکست بدهیم و این دور از دسترس نیست.

نزهتی درباره اینکه سپیدرود چرا در چهار هفته اخیر خلاف روند بازی نتیجه را واگذار کرده، گفت: اگر فنی به این مسئله بازی کنیم ما هیچ چیز از تیم‌های حریف کم نداشتیم؛ از ذوب آهن گل بدهنگامی دریافت کردیم و در پایان بازی هم روی اشتباه یک امتیاز را از دست دادیم. بازی با تراکتورسازی در نیمه دوم فرصت حمله به آنها ندادیم اما بازهم شکست خوردیم؛ بازی با فولاد هم همینطور بود، دو موقعیت گل خوب داشتیم. بدشانسی ما را اذیت می‌کند و به نظرم عدم تمرکز دلیل اصلی است چون به هر حال ما از شرایط مالی مناسبی بهره نمی‌بریم.

نزهتی درباره معرفی مالک جدید باشگاه اظهار داشت: بالاخره اتفاقات خوبی برای ما در حال رقم خوردن است و به این واگذاری دلخوشیم. امیدواریم آقای بیات سپیدرود را حمایت کنند چون تیم ما نشان داده که پتانسیل این را دارد با تمرکز بازیکنان در نیم فصل دوم نتیجه به مراتب بهتری کسب کند.

مهاجم سرخپوشان گیلانی با بیان اینکه سپیدرود با مصدومیت حسین کعبی و حسین ابراهیمی در سه بازی اخیر متضرر شده، افزود: در این بازی همه بازیکنان شرایط عالی داریم و امید داریم که بهترین نتیجه را برای سپیدرود رقم بزنیم. امیدواریم تماشاچیان ما یار دوازدهم ما باشند تا خوب عمل کنیم و در ورزشگاه سردار جنگل سربلند شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز