خبرگزاری کار ایران

دوران سختی را پشت سر گذاشتم

عشوری: فجری‌ها فکر کردند بازی تمام شده است/ قهرمان جام حذفی می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۲۹

هافبک تراکتورسازی بعد از مصدومیت طولانی مدت به میادین برگشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سینا عشوری، هافبک تراکتورسازی که پس از شش ماه دوری از میادین در هفته نخست لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت، بعد از حدود 60 دقیقه مجدداً مصدوم شد و بازهم دوری طولانی مدتی از ترکیب تیمش داشت تا اینکه توانست دقایقی برای تیمش در جام حذفی مقابل فجر سپاسی بازی کند.

عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازگشتش به میادین اظهار داشت: واقعاً دوران سختی را پشت سر گذاشتم و دوری از فوتبال از همه چیز بدتر است. از آقای گل محمدی و حسینی و همچنین دکتر صادقی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی در این مدت برای من کشیدند و با توجه به نیاز تیم، در بازی دادن به من عجله نکردند تا به طور کامل بهبود پیدا کنم و خدا را شکر توانستم به میادین برگردم.

وی در مورد دیدار با فجر سپاسی گفت: بازی سختی بود و فجرسپاسی به قول معروف تیم چغر بد بدن بود و کار خیلی سختی برای ما رقم زد. آنه ذوب‌آهن را حذف کرده بودند و با انگیزه پیروزی مقابل ما وارد زمین شدند و حتی می‌توانستند پیروز هم شوند ولی خدا را شکر ما جواز صعود به مرحله بعدی را گرفتیم.

هافبک تراکتورسازی در مورد درخشش شریفی در این دیدار عنوان کرد: بازی خیلی خوبی انجام داد و توانست گل‌های زیادی به ثمر برساند. شریفی مهاجم خوب و باهوشی است و موقعیت‌ها را به خوبی استفاده می‌کند. یک پاس گل را هم من به او دادم که به بهترین شکل استفاده کرد.

عشوری در مورد ضربه پنالتی که توسط او از دست رفت گفت: خدا را شکر پنالتی تاثیری در نتیجه بازی نداشت. ضربه بدی به توپ زدم و شرمنده بازیکنان و کادر فنی و هواداران شدم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز