خبرگزاری کار ایران

مهاجم پیکان در گفت‌وگو با ایلنا:

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است/ تمام انگیزه من گل زدن است

مهاجم تیم فوتبال پیکان می‌گوید با آنالیز دقیقی که از تیم پرسپولیس انجام داده‌اند، امیدوارند که بتواند این تیم را شکست بدهند.

مرتضی آقاخان، مهاجم تیم فوتبال پیکان در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و در روزهای گذشته تیم پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم. امیدوارم در روز بازی نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و بتوانیم تیم بزرگ پرسپولیس را شکست دهیم.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و به نظر من یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌آید. من فکر می‌کنم روز پنج‌شنبه همه مردم می‌توانند بازی بسیار خوبی از دو تیم شاهد باشند.

مهاجم پیکان در خصوص میزان آمادگی خود برای این بازی نیز گفت: در تمرینات بسیار خوب و عالی کار کردم و در طول جلسات آنالیز پرسپولیس به همه نکات کادر فنی گوش دادم. امیدوارم بتوانم به خوبی دستورات آنها را در زمین مسابقه پیاده کنم و سربلند از زمین خارج شوم.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا به گلزنی در این بازی امیدوار است، گفت: پست اصلی من مهاجم هدف است اما امسال آقای جلالی از من در پست هافبک چپ و راست نیز استفاده می‌کنند. تمام انگیزه من در این بازی گل زدن و موثر بودن است ولی در وهله اول دوست دارم برای تیمم مثمرثمر باشم و در کنار آن به گلزنی نیز فکر می‌کنم.

 

کد خبر : ۴۳۱۲۸۸