خبرگزاری کار ایران

با حضور منصوریان دوران پرفروغ استقلال را شاهد خواهیم بود

زمانی: پس از اردوی ارمنستان وضعیت مدیرعاملی افشارزاده مشخص خواهد شد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: افشارزاده فعلاً در سمت سرپرستی باشگاه حضور خواهد داشت و پس از اردوی استقلال در ارمنستان در مورد وضعیت مدیرعاملی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسن زمانی پس از پایان جلسه امروز (یکشنبه) هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: پس از تغییر و تحولاتی که در هیئت مدیره استقلال به‌وجود آمد، امروز نخستین جلسه هیئت مدیره جدید برگزار شد. خوشبختانه جو خوبی در هیئت مدیره جدید حاکم است. امیدواریم استقلال امسال بتواند دل هواداران را شاد کرده و شاهد نتایج خوب این تیم باشیم.

وی با اشاره بحث‌های جلسه هیئت مدیره تصریح کرد: بیشتر مباحث جلسه به گزارش بهرام افشارزاده به‌عنوان سرپرست باشگاه و علیرضا منصوریان سرمربی تیم اختصاص داشت. همچنین برنامه سفر استقلال به ارمنستان نیز تشریح شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا افشارزاده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه به کار خود ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: در ابتدا جا دارد از زحمات و حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم. ایشان استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند. امیدوارم این دو باشگاه در فصل جاری منشا خبرهای خوبی برای علاقه‌مندان به فوتبال باشند.

زمانی ادامه داد: در رابطه با بحثی که مطرح کردید، قرار شد که پس از اردوی استقلال در ارمنستان جلسه بعدی هیئت مدیره را برگزار کنیم. افشارزاده فعلاً در سمت سرپرستی باشگاه حضور خواهد داشت و پس از اردوی استقلال در ارمنستان در مورد وضعیت مدیرعاملی تصمیم‌گیری خواهیم کرد. جلسه امروز بیشتر به گزارش دوستان اختصاص داشت و در حال حاضر برنامه‌ای برای جابه‌جایی نداریم.

وی در مورد خواسته‌هایش از علیرضا منصوریان گفت: منصوریان را می‌شناسم و به کارش ایمان دارم. گزارش منصوریان در جلسه امروز قانع‌کننده بود و هیئت مدیره از او حمایت خواهد کرد. با حضور منصوریان دروان پرفروغ استقلال را شاهد خواهیم بود.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد وضعیت منصور پورحیدری و سرپرستی تیم استقلال خاطرنشان کرد: اجازه دهید جلسه بعدی هیئت مدیره تشکیل شود تا درباره این مسائل تصمیم بگیریم.

زمانی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «در مورد بودجه چه صحبت‌هایی مطرح شد؟»، تصریح کرد: در جلسه امروز به بودجه ورود نکردیم و به‌همین دلیل اکنون نمی‌توان اظهارنظری دقیق داشت.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود استقلال با بازیکنان جدیدش قراردادهای میلیاردی بسته است، گفت: همان‌طور که گفتم در جلسه امروز گزارش دوستان به هیئت مدیره داده شد و باقی مسائل در جلسه بعدی مطرح می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص بازگشتش به مجموعه استقلال عنوان کرد: من استقلالی بودم، هستم و خواهم ماند. در مقعطی به خاطر مشغله کاری در مجلس حضور نداشتم و این بار آمده‌ایم گوشه‌ای از کار استقلال را بگیریم.

زمانی در پاسخ به این سوال که نفر پنجم هیئت مدیره استقلال چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: نمی‌دانم، در جلسه امروز تنها چهار نفر از اعضای هیئت مدیره حضور داشتند.

 

کد خبر : ۳۸۶۸۸۱