خبرگزاری کار ایران

جلال ‌چراغپور در گفت‌وگو با ایلنا:

پرخاش و بی‌احترامی کی‌روش به اهالی فوتبال محصول لبخندهای کفاشیان است/ هیچ جای دنیا کارگزار به کارفرما دستور نمی‌دهد

جلال چراغپور، کارشناس فوتبال ایران از واکنش‌های عصبی کی‌روش انتقاد کرد.

کارلوس کی‌روش، در برنامه دیروز رادیو ورزش حمله شدیدالحنی به منتقدانش کرد و آن‌ها را نادان خطاب کرد و گفت برخی کارشناسان دروغ می‌گویند. او همچنین در بخشی از صحبت‌هایش گفت:« کشتی تیم ملی در حال غرق شدن است». به نظر می‌رسد کی‌روش به خوبی شرایط حساس ایران را در آستانه بازی‌های مقدماتی درک کرده است و از آنجا که مربی باهوشی است می‌داند هرگونه انتقاد به مسئولین و کارشناسان با واکنش جدی از سوی آنها مواجه نمیشود.

در مورد حاشیه‌های کی‌روش با جلال چراغپور، کارشناس فوتبال ایران گفت‌وگو می‌کنیم.

کی‌روش محصول لبخندهای رئیس فدراسیون قبلی است

جلال چراغپور در اینباره به ایلنا گفت: ما داده‌های زیادی داریم که بدانیم چرا یک مربی آنقدر گستاخ شده است و به هرکس دلش می‌خواهد حمله می‌کند، اما متاسفانه نمی‌شود این داده‌ها را بیان کرد. کی‌روش محصول لبخندهای رئیس فدراسیون قبلی است و این شخصیت یک شبه به وجود نیامده است.

او ادامه داد: کی‌روش سیستم کار در فوتبال ایران را به خوبی فهمیده است و می‌داند حمله ور شدن به افراد و کارشناسان جواب می‌دهد. او موجودی است که خودمان در طول 6 سال تربیتش کردیم.

هیچ جای دنیا کارگزار به کارفرما دستور نمی‌دهد

درهیچ کجای دنیا کارگزار به کارفرما دستور نمی‌دهند، این صحبتی است است اولین بار وزیر ورزش انجام داد. اما در مورد تیم ملی  برعکس شده است و کارگزار به کارفرما دستور می‌دهد و طوری شده است که دیگر نمی‌توان جلوی این مسئله ایستاد.

مهدی تاج چاره‌ای ندارد

رئیس فدراسیون فعلی چاره‌ای در برابر واکنش‌های کی روش ندارد، حل کردن مشکلات کی‌روش زمان می‌برد. کفاشیان در طی 6 سال نتوانست کی‌روش را کنترل کند، تاج که چند هفته‌ای بیشتر نمی‌شود که به ریاست فدراسیون رسیده است. تاج باید با کی‌روش صحبت کند و اگر مشکلی هست آن را حل کند، هر چند این مسئله زمان می‌برد.

کی‌روش مربی باهوشی است

کی‌روش می‌داند در آستانه بازی‌های مقدماتی با او کاری ندارند و او را تعویض نمی‌کنند. او درک بسیار بالایی دارد و مطبوعات و مسائل ورزش کشور را به خوبی دنبال می‌کند و از همه چیز با خبر است.

چراغپور گفت:‌ البته کارفنی کی‌روش خوب است و جزو مربیان برتر و باهوش به حساب می‌آید. منتها سنش بالا رفته وعصبانی شده است، باید با او تعامل کرد.

 

کد خبر : ۳۷۸۴۱۶