خبرگزاری کار ایران

مهدی مهدوی در گفت‌وگو با ایلنا:

در یک قدمی المپیک قرار داریم/ هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت

بازیکن تیم ملی والیبال معتقد است که باید ایران را یکی از شانس‌های اصلی صعود به المپیک دانست.

مهدی مهدوی، بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تیم ملی قبل از مسابقات انتخابی المپیک که در ژاپن برگزار خواهد شد گفت: تمرینات خوبی را زیر نظر سرمربی جدید انجام می‌دهیم، از آغاز تمرین‌ها برای آمادگی جهت حضور در انتخابی المپیک فشار بالایی را متحمل شدیم و تاکتیک‌های جدیدی را در دستور کار قرار دادیم تا در تراکم مسابقات بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی ادامه داد: لوزانو با تاکتیک‌های جدید به ایران آمده که می‌تواند به بهتر شدن وضعیت ما کمک کند. از این رو با بالا بودن پتانسیل والیبال ایران ما نکته به نکته دستورات را انجام می‌دهیم، روند رو به رشدی داریم و تیم ملی ما از کیفیت خوبی برخوردار است اگر به همین شرایط آمادگی ادامه دهیم می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

مهدوی در خصوص تیم‌های مدعی و رقیبان اصلی ایران در این رقابت‌ها گفت: ژاپن، استرالیا و چین از جمله تیم‌هایی هستند که می‌توانند برای ما رقیبان جدی محسوب شوند. همچنین سایر کشورها هم جزو تیم‌های قدرتمند هستند. البته با توجه به پیشرفت والیبال در آسیا نباید تیمی را دست کم گرفت و ما در مقابل همه تیم‌ها با قدرت مبارزه می‌کنیم.

بازیکن با تجربه تیم ملی با اشاره به قدرت والیبال ایران در آسیا و عدم نتیجه گیری در راه‌یابی به المپیک لندن اظهار داشت: در چند سال اخیر ایران یکی از تیمهای قدرتمند آسیا و جهان محسوب می‌شود و توانسته نتایج خوبی کسب کند، در دور قبل هم ما با قدرت ظاهر شدیم و تا یک قدمی المپیک هم رفتیم ولی در بازی مقابل استرالیا با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم، ما درآسیا حرف اول را می‌زنیم و به نوعی در یک قدمی المپیک قرار داریم، و امیدوارم با تلاش ملی پوشان این‌بار مردم را خوشحال ‌کنیم.

 

کد خبر : ۳۶۲۹۷۸