خبرگزاری کار ایران

طاهری: بی‌انصافی است پرسپولیس و هوادارانش را پاسخگو بدانند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۲۶۹

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی بازی‌ها را ما برگزار نمی‌کنیم و هیچ چیز در کنترل ما نیست، بی‌انصافی است پرسپولیس و هوادارانش را پاسخگو بدانند.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط سخت است، اما پرسپولیس با هوادارانش از پس کارهای دشوار برمی‌آید. وضعیت تیم رو به بهبود است. کاری که کادر فنی انجام داده و زحمتی که بچه‌ها کشیده‌اند پیش از این اثر خودش را نشان داد، اما در این مقطع به دلایلی نتایج لازم را نگرفتیم. به یاری خدا در چند بازی آینده با نتایج خوبی که کسب خواهد شد، هواداران را شاد می‌کنیم.

وی افزود: برای موفقیت تیم، تمام اقدام‌های لازم از سوی مدیریت باشگاه انجام شده و امیدواریم با نتایج خوبی که اعضای تیم کسب می‌کنند هواداران در آستانه سال جدید شاد شوند و خوشحالی اصلی آنها را در پایان فصل شاهد باشیم. از هواداران هم انتظار ادامه حمایت‌ها را داریم، به ویژه در بازی با صبا برای اینکه حضوری موفق داشته باشیم. آنها یار و یاور اصلی ما هستند. به طور قطع هواداران تاکنون پشتیبان تیم بودند. آنها چه با حضورشان در ورزشگاه و چه با حمایت‌های دیگر خود به پرسپولیس کمک کردند.

طاهری خاطرنشان کرد: نیازهای مالی پرسپولیس چه به جهت هزینه‌های جاری و چه به جهت بار مالی بر جای مانده از گذشته و احکام ناشی از شکایت‌ها بسیار زیاد است. به عنوان نمونه همین چندی پیش مورد ممدوتال تا مرز کسر امتیاز نزدیک شده بود که آن را حل کردیم. اخیرا هم پرونده ولاتکو می‌رفت که وارد بحث کسر 6 امتیاز شود که از آن هم جلوگیری شد. معمولا تلاش ما این است که در چنین مواردی هواداران درگیر اخبار اینچنینی نشوند که باعث نگرانی آنها شود اما مشکلات بسیار هستند که در مواجهه با بعضی از آنها برخی از هواداران عزیز و خاص با کمک‌های خود به یاری پرسپولیس شتافتند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ارتباط با مسائل مربوط به بازی با تراکتورسازی تبریز و صحبت‌های مطرح شده پس از این دیدار اظهار داشت: خودم در ورزشگاه حضور داشتم. مجموعه این مسائل به همان موضوعی بر می‌گردد که در تمام صحبت‌هایم متذکر شدم. منطق حکم می‌کند برگزارکننده مسابقه مسئولیت کار را قبول کند و تاکید می‌کنم از نزدیک شاهد بوده‌ام که بخش‌های مختلفی که بازی‌ها را برگزار می‌کنند چقدر زحمت می‌کشند و نباید زحمات آنها را با بروز بعضی اتفاقات نادیده گرفت. آنچه می‌خواهم بگویم این است که ما وقتی برگزار کننده مسابقه نیستیم چرا باید مخاطب قرار گرفته و چگونه باید پاسخگو باشیم. وقتی در برگزاری یک مسابقه دخالتی نداریم و هیچ چیز تحت کنترل ما نیست، نمی‌دانیم چه اقداماتی صورت می‌گیرد و نمی‌توانیم به مسائل ورود کنیم، چطور ممکن است که در اتفاقات مقصر قلمداد شده و پاسخگو باشیم.

وی افزود: هیچکس از اتفاقی که روی داد دفاع نمی‌کند. این موضوع اصلا قابل توجیه نیست و نباید اتفاق بیفتد چرا که روی روابط داخلی و مسائل بین‌المللی ما تاثیر می‌گذارد. پس باید تا حد امکان مراقب باشیم. خودمان اعتقاد داریم چنین وقایعی در شأن فوتبال ایران نیست اما دور از انصاف است که چنین مواردی به باشگاه پرسپولیس و هواداران نسبت داده شود و در اظهارنظرها نسبت به پرسپولیس مواردی مطرح شود که برای آن دلیل وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز