خبرگزاری کار ایران

لخویا تیمی حرفه‌ای بود؛

گل‌محمدی: تلاش ویژه‌ای برای کسب 3 امتیاز داشتیم/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۹۱۴

سرمربی ذوب‌آهن معتقد است تیمش می‌توانست مقابل لخویا با گل‌های بیشتری به پیروزی برسد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل لخویا در نشست خبری گفت: برای این پیروزی به بازیکنان تبریک و خسته نباشید می‌گویم. توانستیم با فکر، منظم و سازمان‌یافته عمل کنیم و تمرکز خود را در تمام دقایق بازی حفظ کنیم.

وی ادامه داد: این برد چیزی از ارزش‌ها و کیفیت بالای لخویا کم نمی‌کند. لخویا بازیکنان خوبی در اختیار دارد و در لیگ قطر شرایط مناسبی دارد. مربی خوبی هم روی نیمکت این تیم حضور دارد و از لحاظ باشگاه‌داری در سطحی حرفه‌ای هستند.

گل‌محمدی با بیان اینکه تلاش ویژه‌ای برای کسب 3 امتیاز داشتیم، خاطرنشان کرد: کسب 3 امتیاز بزرگ‌ترین هدف ما در این بازی بود. بازیکنان ما به خوبی تلاش کردند و نشان دادند می‌توانند این هدف را دنبال کنند و نتیجه آن کسب پیروزی و کسب 3 امتیاز بود.

سرمربی ذوب‌آهن متذکر شد: بازی را خوب مدیریت کردیم تا به اهداف خود برسیم که این برد را به همه بازیکنان و مردم اصفهان و ایران تقدیم می کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه لخویا بازیکنان خوبی داشت، افزود: یکی از مهمترین نکات بازی ما این بود که توانستیم فضا را از این بازیکنان بگیریم. در این بازی باید خیلی خوب دفاع می‌کردیم و منتظر استفاده از فرصت ها می شدیم. هدف ما این بود که اجازه ندهیم بازی لخویا شکل بگیرد. آنها  دنبال بازی ترکیبی بودند و ما باید توپ‌های سوم و چهارم آنها را قطع می‌کردیم.

گل‌محمدی با اشاره به ضد حملاتی که تیمش تدارک دیده بود، گفت: ما روی ضد حملات موقعیت‌های خوبی داشتیم که اگر استفاده می‌کردیم با گل‌های بیشتری می‌توانستیم لخویا را شکست دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز