خبرگزاری کار ایران

مشکلی با رایگان شدن طبقه دوم استادیوم نداریم

بیت‌الله رضایی: حاضریم در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کنیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: ورزشگاه دستگردی زمین مدنظر ما برای بازی برابر پرسپولیس است، اما با برگزاری بازی در آزادی هم مشکلی نداریم.

بیت الله رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با نظر این باشگاه در خصوص محل برگزاری دیدار دو تیم سایپا و پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ گفت: از نظر ما فقط بحث کیفیت فنی بازی اهمیت دارد و به همین دلیل است که با بازی در استادیوم تختی مخالف هستیم. از نظر شورای تامین، ورزشگاه دستگردی از همه لحاظ جلوتر و بهتر از استادیوم شهر قدس است و این اصلاً منطقی نیست که بخواهند اجازه بازی در دستگردی را صادر نکنند.

وی ادامه داد: ورزشگاه دستگردی زمین مدنظر ما برای بازی برابر پرسپولیس است، اما در صورت مخالف با نظر ما، با برگزاری بازی در استادیوم آزادی هم مشکلی نداریم و حاضر هستیم در این ورزشگاه با پرسپولیس بازی کنیم.

مدیرعامل نارنجی‌پوشان در پاسخ به این سوال که اگر بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و باشگاه پرسپولیس درخواست رایگان شدن طبقه دوم ورزشگاه را داشته باشد، آیا باشگاه سایپا به عنوان میزبان این بازی با این درخواست موافقت خواهد کرد یا خیر گفت: اگر سازمان لیگ پولی را که باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیط‌ها پرداخت می‌کند به ما بدهد، مشکلی با رایگان شدن طبقه دوم ورزشگاه نخواهیم داشت و خیلی هم خوشحال می‌شویم که صد هزار نفر برای دیدن بازی به ورزشگاه بیایند.

وی در پایان راجع به زمان مشخص شدن محل برگزاری این دیدار گفت: باز هم می‌گویم گزینه اصلی ما ورزشگاه دستگردی است و اصرار داریم در این زمین با پرسپولیس بازی کنیم. در همین خصوص هم هنوز در حال رایزنی هستیم و فکر می‌کنم امروز تکلیف نهایی این موضوع مشخص شود.

 

کد خبر : ۳۴۷۳۱۹